AXA plne kryje riziko COVID-19 . Zdarma ponúka telefonické lekárske konzultácie a spustila chatbota


			AXA plne kryje riziko COVID-19 . Zdarma ponúka telefonické lekárske konzultácie a spustila chatbota

AXA Česká republika a Slovensko kryje ochorenie COVID-19 v plnom rozsahu dohodnutom v poistnej zmluve v prípade hospitalizácie, pracovnej neschopnosti či úmrtia, a to aj v prípade pandémie.

Všetkým bez rozdielu, teda nielen klientom, ponúka možnosť využiť bezplatné telefonické lekárske konzultácie prostredníctvom asistenčnej služby Telemedicína. Na platforme Facebook Messenger spustila informačného chatbota ku koronavírusu.

Všetci jej užívatelia sa tak pomocou pár klikov môžu dozvedieť odpovede na najčastejšie otázky spojené s touto chorobou, no nájdu tu aj rady a tipy, ako sa čo najlepšie starať o svoje zdravie. Všetky odpovede  vrátane videí nájdu klienti AXA aj na www.axa.sk.

Ochorenie COVID-19 ohrozuje nielen zdravie, ale aj náš príjem. Dôležité je preto mať uzatvorené také poistenie, ktoré klienta chráni pred ťažko zvládnuteľnými finančnými dôsledkami spôsobenými zhoršením zdravotného stavu, a to aj v čase pandémie.

Kvôli šíreniu ochorenia COVID-19 a vyhlásenému stavu pandémie môžu ale ľudia naraziť na to, že sú niektoré poistné udalosti uvedené medzi výlukami z poistenia, alebo sa na ne vzťahuje zastropovanie vyplatenej poistnej sumy. Klientov skupiny AXA Česká republika a Slovensko sa tieto obmedzenia netýkajú.

Životné poistenie AXA kryje ochorenie COVID-19 v plnom rozsahu dohodnutom v poistnej zmluve v prípade hospitalizácie, pracovnej neschopnosti či úmrtia, a to aj v prípade pandémie,“ uvádza Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

„Naším poslaním je pomáhať ľuďom žiť lepší život, a to aj v neľahkých situáciách, ako je táto. Rozhodli sme sa preto všetkým bez rozdielu navrhnúť možnosť bezplatných lekárskych konzultácií. Prostredníctvom našej asistenčnej služby Telemedicína a nášho nového chatbota chceme ľuďom poskytnúť konkrétne odpovede týkajúce sa nielen koronavírusu, ale aj rady a tipy, ako sa v tomto období môžu čo najlepšie starať o svoje zdravie. Je to pre nás dôležité, pretože na prevencii naozaj záleží! Prevencia je súčasťou našej DNA,“ dopĺňa Peter Socha.

Všetci bez rozdielu, a teda nielen klienti AXA, môžu teraz využívať aj možnosť telefonickej konzultácie zdravotného stavu priamo s lekárom. „Asistenčná služba Telemedicína je bezplatne dostupná všetkým, či už sú alebo nie sú našimi klientmi. V dobe vyhlásených obmedzení tak chceme pomôcť ľuďom, ktorých trápia zdravotné ťažkosti. Zároveň tak chceme pomôcť aj slovenskému zdravotníctvu, ktoré smeruje všetky svoje kapacity do boja s koronavírusom, za čo mu patrí veľká vďaka. Pre prístup k Telemedicíne si stačí zdarma nainštalovať aplikáciu AXA Health Keeper a zaregistrovať sa,“ vysvetľuje Frederic Boulanger, Chief Marketing & Digital Officer skupiny AXA pre Českú a Slovenskú republiku.

„Novinkou je, že sme spustili aj informačného chatbota. Ten je spustený na platforme Facebook Messenger a všetci jej užívatelia sa tak môžu pomocou pár klikov dozvedieť odpovede na najčastejšie otázky spojené s koronavírusom, ale aj o radách a tipoch, ako sa čo najlepšie starať o svoje zdravie. Našim klientom je určená vyhradená sekcia na internetových stránkach AXA, kde nájdu odpovede aj vo forme videí,“ uvádza Frederic Boulanger. V konverzačnom rozhraní klienti AXA navyše nájdu aj dôležité informácie spojené s ich zmluvami či poistným krytím.

Na komunikáciu s chatbotom stačí na facebookovej stránke www.facebook.com/AXASlovensko kliknúť na tlačidlo „Poslať správu", alebo v aplikácii Messenger vyhľadať AXA Slovensko.

Klienti AXA môžu hlásiť poistné udalosti a posielať potrebné dokumenty online. Urýchlia tým ich spracovanie a získajú prehľad o  priebehu ich spracovania. Pre nahlásenie sa stačí prihlásiť na www.axa.sk/skody-a-poistne-udalosti a dokumenty je možné zasielať cez aplikáciu E-podateľňa na https://online.axa.sk/epodatelna/.

V prípade potvrdenia diagnózy ochorenia COVID-19 poskytne AXA svojim klientom zrýchlené poistné plnenie. Poistná udalosť vo forme pracovnej neschopnosti či hospitalizácie tak bude posúdená na základe potvrdenia o pracovnej neschopnosti, na ktorom bude potvrdená daná diagnóza. Lekársku správu je v tomto prípade možné doložiť spätne.

V prípade potreby môžu klienti AXA kontaktovať svojho finančného poradcu emailom alebo telefonicky, respektíve AXA linku na čísle +420 292 292 292 alebo emailom info@axa.sk.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články