Preventívne zatvorenie pobočiek skupiny AXA  v Česku a na Slovensku,  treba komunikovať online


			Preventívne zatvorenie pobočiek skupiny AXA  v Česku a na Slovensku,  treba komunikovať online
16.3.2020 Produkty

V súvislosti s krízovými opatreniami prijatými vládami Českej republiky a Slovenskej republiky uzavrie skupina AXA Česko a Slovensko z preventívnych dôvodov až do odvolania svoje pobočky na daných územiach.

Klienti skupiny AXA Česká republika a Slovensko môžu naďalej riešiť väčšinu úkonov tykajúcich sa zmlúv ONLINE, a to odkiaľkoľvek. Stačí k tomu šikovný telefón, tablet alebo počítač a pripojenie k internetu. Využiť môžu tieto online nástroje:

Osobný účet Moja AXA

Úhrada platby? Zmena kontaktných údajov na zmluve? Výpis investícií alebo kópia zmluvy? V aplikácii Moja AXA nájdu klienti všetky dôležité informácie a dokumenty k svojim zmluvám. Stačí sa prihlásiť na https://moja.axa.sk/

Hlásenie poistných udalostí

Klienti môžu hlásiť poistné udalosti online. Urýchlia tým ich spracovanie a získajú prehľad o priebehu ich vyšetrovania. Stačí sa prihlásiť na https://www.axa.sk/skody-a-poistne-udalosti/

E-podateľňa

Klienti môžu posielať potrebné dokumenty online. Stačí ich naskenovať, alebo napríklad vyfotiť mobilným telefónom, a jednoducho nahrať do aplikácie E-Podateľňa. Dokumenty sú v AXA v priebehu pár sekúnd, a ich spracovanie môže začať ihneď. Dokumenty možno nahrávať tu - https://online.axa.sk/epodatelna/

V prípade potreby môžu klienti AXA kontaktovať svojho finančného poradcu emailom alebo telefonicky, respektíve AXA linku na čísle +420 292 292 292 alebo na emaile info@axa.sk.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články