Svojim klientom zo zasiahnutého domu poskytne zrýchlenú formu likvidácie nahlásených škôd. Prvé škody už boli vyplatené na účty klientov.
„Chceli by sme vyjadriť úprimnú sústrasť rodinám pozostalých a všetkým, ktorých táto tragédia zasiahla. Naši klienti sa na nás môžu obrátiť priamo v klientskom centre v Prešove, telefonicky alebo online. Situáciu priebežne monitorujeme a sme pripravení zlikvidovať škody v zrýchlenom režime,“ hovorí Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa skupiny AXA Slovensko a Česká republika.
Priebeh likvidácie škody môžu klienti AXA sledovať online na internete, prostredníctvom online prístupu môžu podávať potrebné dokumenty, ako napríklad fotografie škôd, doklady o nákupe zariadenia a pod, či účty a náklady spojené s likvidáciou škôd. Majú tak vždy aktuálny prehľad o stave svojho prípadu, ktorý môže byť vďaka tejto modernej forme komunikácie rýchlejšie vybavený.
Klienti AXAmôžu nahlásiť škodu:
• Osobne v Prešove na pobočke na Slovenskej ulici alebo v klientskom centre na ulici Volgogradská od pondelka do piatku v čase od 8:30 – 17:00
• Telefonicky na linke 02 2929 2929
• Online na odkaze: https://skody.axa.sk/hlasenie
Komentáre
Pridať komentár