Allianz je najcennejšou poisťovacou značkou na svete

Allianz je najcennejšou poisťovacou značkou na svete
Allianz je najcennejšou poisťovacou značkou na svete

Poisťovňa Allianz sa podľa rebríčka 2019 Interbrand Best Global Brand Rankings stala značkou číslo jedna v oblasti poistenia.

Hodnota značky Allianz oproti minulému roku stúpla o 12 % a dosiahla 12,1 miliárd dolárov. Od roku 2018 Allianz v rebríčku najcennejších globálnych značiek postúpila o 6 priečok a obsadila aktuálne 43. miesto.

„Sme hrdí na to, že sme sa stali číslom jedna v poistení. Je to znak toho, že naša stratégia a transformácia fungujú. Základom našej stratégie je Jednoduchosť vyhráva. Zvýšená hodnota našej značky odráža relevantnejšiu a konzistentnejšiu globálnu značku, ktorá sa transformuje na viac intuitívne produkty a služby a vyváži podnikanie do oblastí s vysokým dopytom a vyššou ziskovosťou,“ uviedol Serge Raffard, riaditeľ pre stratégiu, marketing a distribúciu skupiny Allianz.

„Budeme aj naďalej budovať našu značku, využívať jedinečné poznatky a pracovať spoločne s našimi zákazníkmi, aby sme im poskytli ešte lepšiu skúsenosť a zároveň investovať do trvalo udržateľných, inovatívnych partnerstiev ako Formula E, aby sme zvýšili našu prítomnosť a relevantnosť v živote našich zákazníkov,“ dodal Christian Deuringer, riaditeľ Global Brand management skupiny Allianz.

Rebríček Interbrand sa zameriava na hodnotenie troch oblastí – financie, správanie a stratégiu, čím získava celkovú hodnotu značky.

Zdroj: Allianz-SP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články