UNIQA napriek lockdownu neuzatvára pobočky, funguje v režime OTP. Klienti všetko vybavia aj online


			UNIQA napriek lockdownu neuzatvára pobočky, funguje v režime OTP. Klienti všetko vybavia aj online

UNIQA počas lockdownu neuzatvára svoje pobočky ani neobmedzuje ich fungovanie.

Nepretržitú prevádzku kontaktných miest zabezpečujeme v UNIQA poisťovni počas lockdownu v súlade s nariadením vlády v režime OTP tak pre našich pracovníkov ako aj klientov.

Vzhľadom na to, že chceme v čo najväčšej miere prispieť k ochrane zdravia, klienti, ktorí nespĺňajú režim OTP, môžu všetko vybaviť na diaľku, telefonicky alebo online. To sa týka samozrejme všetkých klientov, ktorí v záujme ochrany zdravia a minimalizovania fyzických kontaktov nechcú chodiť na pobočky.

Klienti nás môžu kontaktovať telefonicky alebo online - cez naše call centrum na čísle  +421 2 32 600 100 alebo mailom na info@uniqa.sk.  Pri uzatvorení poistenia sa môžu stále obracať na svojich sprostredkovateľov poistenia alebo naše obchodné call centrum na čísle +421 232 600 006.

UNIQA má aktuálne všetky procesy nastavené tak, aby si klienti mohli na diaľku uzatvoriť všetky druhy poistenia vrátane životného – buď online na našej webstránke www.uniqa.sk alebo v spolupráci so sprostredkovateľom poistenia.

Asistenčná služba k jednotlivým poisteniam nie je nijako obmedzená a klientom je k dispozícii 24 hodín denne.

Škody môžu klienti nahlásiť pohodlne z domova alebo z priamo miesta udalosti online priamo na našom webe: https://skody.uniqa.sk/ do pár minút. Stačí, keď na webovej stránke prejdú na online formulár registrácie škôd, ktorý je prispôsobený pre všetky typy zariadení, umožňuje prístup aj z mobilu alebo tabletu a je dostupný nonstop 24 hodín denne. Po nahlásení a registrácii škody môže klient online sledovať stav jej vybavenia a online priložiť všetky dokumenty potrebné k likvidácii škodovej udalosti.

V snahe vyjsť klientom čo najviac v ústrety využívame pri likvidácii majetkových škôd aj videoobhliadky, ktoré v čase krízovej situácie uľahčujú a urýchľujú vybavenie poistnej udalosti. Technik UNIQA sa spojí s klientom cez špeciálnu aplikáciu v mobilnom telefóne a škoda sa obhliadne cez videoprenos.

Počas pandémie majú tiež klienti životného poistenia zdarma v rámci služby Diagnose me k dispozícii asistenčnú službu ku COVID-19, ktorá zabezpečuje odborné konzultácie ohľadom ochorenia na koronavírus ale psychologickú poradňu, kde im odborníci vedia pomôcť v prípade, že prežívajú nejakú formu duševnej nepohody či už kvôli izolácii alebo finančnej neistote. Viac informácií nájdete na https://uniqask.diagnose.me/koronavirus.

Mimoriadnu službu v čase bezkontaktnej prevádzky robí zákazníkom klientsky portál MyUNIQA, kde sa môžu klienti prihlásiť cez svoje prihlasovacie údaje. Majú v ňom k dispozícii svoje zmluvy v digitálnej podobe, cez túto platformu môžu zmeniť kontaktné údaje, sledovať zrealizované platby, zaplatiť poistenie online alebo platné poistenie predĺžiť a môžu si tiež nastaviť elektronickú komunikáciu.

Zdroj: UNIQA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články