Povodne 2014: Ako postupovať po povodni? Insia vám radí

19.5.2014 Tlačové správy

KRÍZOVÁ LINKA INSIA 0800 146 742.

Ako a kam nahlásiť škodu? 

Je určená výhradne pre klientov postihnutých povodňami.

 

 

 

 

Ako a kam nahlásiť škodu?

1) Poistnú udalosť je vhodné hlásiť bezprostredne po jej vzniku. Obráťte sa na svojho správcu poistenia. Ak sa Vám ho nedarí kontaktovať, obráťte sa na našu krízovú linku 0800 146 742 (počas pracovných dní) alebo 0907 462 250 (cez víkend)

2) Ak máte fotoaparát, zdokumentujte stav nehnuteľnosti aj poškodené hnuteľné veci po povodni.

3) Ak nemôžete urobiť dokumentáciu, zahájte čo najskôr upratovanie nehnuteľnosti, poškodené veci zhromaždite na jedno miesto, mobilný technik poisťovne ich neskôr zdokumentuje.

4) Zabráňte vzniku ďalšej škody - okamžite začnite upratovať nehnuteľnosť - vysušovanie, vypratávanie, čistenie.

5) Spracujte zoznam poškodených vecí s uvedením ceny, veku, prípadne zhromaždite doklady a účty, urýchlite tým prehliadku nielen sebe, ale aj ostatným poškodený.

INSIA

Zdroj: Insia

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články