UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody


			UNIQA zrýchlila a zjednodušila proces vybavenia škody
19.2.2020 Produkty

Od začiatku februára môžu klienti UNIQA nahlasovať škody cez novú online registráciu, ktorá zjednodušuje, zrýchľuje a sprehľadňuje proces registrácie a likvidácie škody.

Zákazník UNIQA poisťovne vie škodu nahlásiť zo všetkých typov poistení maximálne do niekoľko minút priamo z miesta udalosti. Niektoré jednoduché škody tak môže za rovnaký čas aj vyriešiť a peniaze môže dostať na účet už na druhý deň. Intuitívne webové hlásenie je pre klientov dostupné nonstop 24 hodín denne.
 
Zákazník dokáže po novom nahlásiť škodu priamo z miesta udalosti do pár minút, stačí, keď na webovej stránke prejde na vylepšený online formulár registrácie škôd. Formulár je prispôsobený pre všetky typy zariadení a umožňuje prístup aj z mobilu alebo tabletu.
 
Klient pri registrácii škody nemusí poznať ani číslo zmluvy alebo všetky parametre. Stačí zadať jeden zo vstupných údajov ako napr. priezvisko, rodné číslo, EČV alebo IČO a systém už klienta a jeho poistenie identifikuje v databáze.
 
Následne okamžite získa číslo škody a všetky pokyny k dokumentácii, ktorá je potrebná k vybaveniu škody elektronicky. Systém po nahlásení automaticky pridelí prípad príslušnému likvidátorovi. Následne zákazníkovi navrhne vhodné riešenie situácie podľa typu uzatvorenej zmluvy.
 
Napríklad pri bežných, tzv. plechových škodách na vozidlách z havarijného poistenia môže zákazník využiť expresné samoobslužné vybavenie škody:
 
1.Zadá konkrétne poškodenie auta do špeciálnej aplikácie a tá podľa definovaných kritérií spočíta poistné plnenie.
 
2.Pokiaľ zákazník navrhnutú sumu akceptuje, po schválení likvidátorom peniaze okamžite putujú na jeho účet.
 
Zdroj: UNIQA Poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články