Spoločnosť Allianz chce očividne začať využívať platformu na obchodovanie s ojazdenými vozidlami s názvom Instamotion Retail, uviedol časopis „Welt“.
Tento krok patrí ku digitalizačnej stratégii spoločnosti Allianz, ako potvrdila ich hovorkyňa. „Súčasťou stratégie je aj táto investícia. Sme presvedčení, že tento obchodný model je veľmi perspektívny, čo sa budúceho podnikania týka.“
Instamotion ponúka „online nákupy jednoduchým kliknutím myšou“. Ojazdené vozidlá sú potom doručené kupujúcemu priamo domov. Zákazník má právo auto vymeniť v priebehu najbližších 14 dní. Vozidlá musia mať známku TÜV (nemecký ekvivalent STK), ktorá je prinajmenšom platná ešte jeden rok. Nesmú byť staršie ako sedem rokov a nesmú mať najazdených viac ako 120 000 kilometrov.
Aby zákazníci vedeli, čo presne kupujú, môžu si pozrieť videá s nahratými skúšobnými jazdami, posudkami od odborníkov a k dispozícii majú aj 360° zábery interiéru a motora. Všetky tieto prostriedky majú nahradiť samotné skúšobné jazdy.
Pre vstup do nových obchodných oblastí si nemecká poisťovňa nedávno založila digitálnu pobočku Allianz X. Za posledný mesiac začala Allianz X spolupracovať s online správcom majetku Money Farm a za posledný rok aj s berlínskym start-upom Simplesucrance.
Okrem takýchto akvizícií investuje Allianz X aj do podnikov a spoločností, ktoré nemajú s poisťovaním nič spoločné, ako napr. do výrobcov diaľkovo ovládaných zariadení (dronov) a vývojárov pre aplikácie.
Spoločnosť Allianz nie je prvou nemeckou poisťovňou, ktorá so rozhodla začať obchodovať s ojazdenými vozidlami. Spoločnosť Huk Coburg, s ktorou spoločnosť Allianz súperí o prvenstvo na trhu v poisťovaní vozidiel, v júli tohto roku otvorila svoju prvú predajňu vozidiel.
Môže ísť o reakciu na praktiky automobilového priemyslu ponúkať zákazníkom množstvo dodatočných poistení pre vozidlá prostredníctvom ich vlastných predajní vozidiel. ru a motora. Všetky tieto prostriedky majú nahradiť samotné skúšobné jazdy.
Komentáre
Pridať komentár