Prečo je aplikácia AutoMobil užitočná pre každého vodiča?
- údaje o svojom vozidle máte prehľadne na jednom mieste a vždy pri sebe,
- dôležité termíny (STK, výročie poistky a iné) vám pripomenú voliteľné notifikácie,
- priamo z aplikácie si kúpite elektronickú diaľničnú známku slovenskú aj zahraničnú,
- jednoduchý sprievodca vám pomôže v prípade poruchy či nehody,
- z mapy STK si priamo môžete dohodnúť termín kontroly,
- k dispozícii máte linku pomoci vodičom aj kontakty na poisťovne,
- agendu s históriou vozidla a budúcimi termínmi máte v mobile.
Aplikácia udržuje vzťah medzi poisťovacím maklérom a klientom
Pre maklérov siete INSIA a ich klientov obsahuje aplikácia aj niečo navyše. Každý klient si môže do aplikácie jednoducho stiahnuť všetky aktuálne údaje o svojom vozidle i poistné zmluvy k nemu. Údaje teda nemusí vyplňovať ručne.
Mohlo by vás zaujímať: Dovolenka: Čo robiť, ak Vašu obľúbenú destináciu zasiahne ničivý živel?
Naviac, po stiahnutí týchto údajov má klient k dispozícii aj kontaktné údaje na svojho poisťovacieho makléra a môže ho tak priamo z aplikácie kontaktovať vždy, keď ho potrebuje.
„Sme radi, že je o našu bezplatnú aplikáciu AutoMobil taký veľký záujem. Pozitívne odozvy od užívateľov jasne dokazujú, že sú s aplikáciou spokojní a naozaj im uľahčuje život nielen na cestách. Všetky naše aplikácie vyvíjame tak, aby mali vysokú pridanú hodnotu nielen pre maklérov siete INSIA a ich klientov, ale aj pre užívateľov z radov širokej verejnosti." uviedla k úspešnej novinke Monika Vlčková, konateľka INSIA SK, s.r.o.
Vďaka tomu dochádza k prehlbovaniu vzťahu medzi klientom a poisťovacím maklérom, ktorý je ten prvý, na koho sa klient obracia, ak sa ocitne v problémoch.
Pomáhame našim maklérom s dôrazom na automatizáciu a personalizáciu
V dnešnej dobe už nestačí iba byť dobrým poisťovacím maklérom. Klienti sú stále náročnejší a očakávajú komplexný servis. Keď však máte v portfóliu veľké množstvo klientov, je pre vás ako finančného sprostredkovateľa prakticky nemožné pravidelne komunikovať s každým klientom osobitne. To si v INSIA veľmi dobre uvedomujeme a preto sme aj pri vývoji aplikácie AutoMobil kládli dôraz na to, aby prehlbovala vzťah medzi maklérom a jeho klientom.
Mohlo by vás zaujímať: Pandémia zrýchlila digitalizáciu trhu s poistením. Na rade je rizikové životné poistenie
Okrem toho má každý maklér INSIA k dispozici automatizovaný systém personalizovaných emailov a videí, ktorý v jeho mene odosiela v presne určených intervaloch prehľad poistenia a informačný mail pred blížiacim sa výročím poistnej zmluvy. Klientovi tak neunikne nič dôležité a maklér je s ním v pravidelnom kontakte.
Každý maklér si pritom môže sám a veľmi jednoducho nastaviť, ktoré typy emailov chce svojim klientom zasielať automaticky a ktoré nie. Sám sa teda rozhoduje, či bude tento automatizovaný servis používať a v akom rozsahu. Aj v tom má maklér INSIA slobodu v rozhodovaní.
Komentáre
Pridať komentár