Skupina AXA začne za zvýšených preventívnych opatrení postupne otvárať pobočky


			Skupina AXA začne za zvýšených preventívnych opatrení postupne otvárať pobočky

Skupina AXA začne od pondelka 27. apríla za zvýšených preventívnych a hygienických opatrení postupne otvárať vybrané pobočky na území Česka a Slovenska.

Otvorené budú v obvyklom pracovnom čase, na ktorý sú klienti v danej lokalite alebo regióne zvyknutí. Dostupnosť jednotlivých pobočiek je možné overiť na www.axa.sk.

„Sme radi, že po viac ako mesiaci, kedy sme naše pobočky z preventívnych dôvodov uzavreli, aby sme pomohli obmedziť fyzický kontakt medzi ľuďmi, môžeme opäť niektoré z nich otvoriť za zvýšených bezpečnostných a hygienických opatrení,“ hovorí Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Klienti AXA môžu aj naďalej vybaviť väčšinu úkonov tykajúcich sa zmlúv ONLINE, a to odkiaľkoľvek. Stačí im k tomu šikovný telefón, tablet alebo počítač a pripojenie na internet. Klientom aj neklientom ponúka AXA bezplatné telefonické lekárske konzultácie vďaka službe Telemedicína a na Facebooku spustila informačného chatbota ku koronavírusu. Klienti AXA majú k dispozícii špeciálnu sekciu na www.axa.sk, kde nájdu videá a odpovede na otázky týkajúce sa poistenia, investovania a dôchodkov v súvislosti so situáciou spôsobenou pandémiou koronavírusu.

Skupina AXA uzavrela svoje pobočky v Českej republike a na Slovensku z preventívnych dôvodov 16. marca, aby prispela k potrebe obmedzenia fyzického kontaktu medzi ľuďmi a chránila tým svojich klientov, zamestnancov a finančných poradcov.

AXA kryje ochorenie COVID-19 v plnom rozsahu dohodnutom v poistnej zmluve aj v prípade pandémie. Pri potvrdení diagnózy ochorení COVID-19 poskytne AXA svojim klientom zrýchlené poistné plnenie. Poistná udalosť v prípade pracovnej neschopnosti alebo hospitalizácie je potom posúdená na základe potvrdenia o pracovnej neschopnosti, na ktorej je potvrdená daná diagnóza. Lekársku správu je možné v tomto prípade doložiť až spätne.

V prípade potreby môžu klienti AXA kontaktovať svojho finančného poradcu emailom alebo telefonicky, respektíve AXA linku na čísle +421 2/2929 2929 alebo emailom info@axa.sk.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články