Nová dekáda, nové logo, nové motto, stará dobrá Komunálna poisťovňa

15.9.2014 Tlačové správy

Máme za sebou dve úspešné desaťročia pôsobenia na poistnom trhu. Vstup do novej dekády sme chceli zahájiť demonštratívne. Zmenou, ktorá bude zrejmá už na prvý pohľad. KOMUNÁLNA poisťovňa sa oddnes verejnosti predstavuje novou vizuálnou identitou.

 

Len nedávno KOMUNÁLNA poisťovňa oslávila dvadsať rokov od svojho vzniku. Počas tohto dlhého a častokrát náročného obdobia sme sa vyprofilovali na silnú a stabilnú spoločnosť, ktorej dnes patrí štvrtá pozícia na trhu. Postupom času KOMUNÁLNA poisťovňa dozrievala, prispôsobovala sa novým trendom, modernizovala a rozširovala svoje produktové portfólio ako aj klientsku základňu.

Hoci ide stále o tú istú spoločnosť, za 20 rokov prirodzene došlo k jej výraznej premene. Tento fakt sme chceli manifestovať aj navonok, preto sme pristúpili k určitým zmenám vo vizuálnej identite KOMUNÁLNEJ poisťovne,“ opisuje zámer vedenia spoločnosti generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Vladimír Bakeš.

Poisťovňa sa v priebehu svojej histórie stala univerzálnou poisťovňou. Náš spočiatku komunálny charakter nám vštepil tradičné hodnoty. Spolupráca s obcami a mestami nás naučila, že dokážeme robiť biznis a zároveň pomáhať zveľaďovať prostredie, v ktorom žijeme. Nadobudnuté skúsenosti sa snažíme za každých okolností zúročiť v prospech klienta a to je posolstvo, ktoré mal odrážať aj vizuál značky.

Našou predstavou bolo, aby vizuál čo najlepšie vystihoval naše postavenie na trhu, vyjadril naše ambície a v neposlednom rade nás odlíšil od konkurencie. Uvedomujeme si, že vhodne zvolená firemná značka, ktorou sa budeme prezentovať navonok, je nesmierne dôležitá. Profiluje nás ako modernú spoločnosť, symbolizuje naše ciele a hodnoty a podporuje kladné vnímanie v povedomí našich klientov,“ vysvetľuje riaditeľka úseku komunikácie a bankopoisťovníctva Daniela Michaličová

Objektom nášho záujmu je človek v produktívnom veku, ktorý má množstvo povinností, málo času a aspoň kúsok zodpovednosti. Je nielen zaneprázdnený v práci, ale aj v bežnom živote. Venuje sa rodine, dbá o svoj zdravotný stav, majetok a myslí na blaho svojich blízkych. A preto potrebuje spoľahlivého partnera, ktorý krízové situácie rieši za neho. V tomto duchu sme zmenili hlavné motto spoločnosti: Pre všetko, na čom záleží.

Nové heslo vyjadruje naše poslanie - Byť nápomocní pri všetkom, čo KLIENT považuje za dôležité. A je jedno, či ide práve o ľudský život alebo majetok,“ dodáva Michaličová.

Zdroj: Komunálna poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články