Len nedávno KOMUNÁLNA poisťovňa oslávila dvadsať rokov od svojho vzniku. Počas tohto dlhého a častokrát náročného obdobia sme sa vyprofilovali na silnú a stabilnú spoločnosť, ktorej dnes patrí štvrtá pozícia na trhu. Postupom času KOMUNÁLNA poisťovňa dozrievala, prispôsobovala sa novým trendom, modernizovala a rozširovala svoje produktové portfólio ako aj klientsku základňu.
„Hoci ide stále o tú istú spoločnosť, za 20 rokov prirodzene došlo k jej výraznej premene. Tento fakt sme chceli manifestovať aj navonok, preto sme pristúpili k určitým zmenám vo vizuálnej identite KOMUNÁLNEJ poisťovne,“ opisuje zámer vedenia spoločnosti generálny riaditeľ a predseda predstavenstva Vladimír Bakeš.
Poisťovňa sa v priebehu svojej histórie stala univerzálnou poisťovňou. Náš spočiatku komunálny charakter nám vštepil tradičné hodnoty. Spolupráca s obcami a mestami nás naučila, že dokážeme robiť biznis a zároveň pomáhať zveľaďovať prostredie, v ktorom žijeme. Nadobudnuté skúsenosti sa snažíme za každých okolností zúročiť v prospech klienta a to je posolstvo, ktoré mal odrážať aj vizuál značky.
„Našou predstavou bolo, aby vizuál čo najlepšie vystihoval naše postavenie na trhu, vyjadril naše ambície a v neposlednom rade nás odlíšil od konkurencie. Uvedomujeme si, že vhodne zvolená firemná značka, ktorou sa budeme prezentovať navonok, je nesmierne dôležitá. Profiluje nás ako modernú spoločnosť, symbolizuje naše ciele a hodnoty a podporuje kladné vnímanie v povedomí našich klientov,“ vysvetľuje riaditeľka úseku komunikácie a bankopoisťovníctva Daniela Michaličová
Objektom nášho záujmu je človek v produktívnom veku, ktorý má množstvo povinností, málo času a aspoň kúsok zodpovednosti. Je nielen zaneprázdnený v práci, ale aj v bežnom živote. Venuje sa rodine, dbá o svoj zdravotný stav, majetok a myslí na blaho svojich blízkych. A preto potrebuje spoľahlivého partnera, ktorý krízové situácie rieši za neho. V tomto duchu sme zmenili hlavné motto spoločnosti: Pre všetko, na čom záleží.
„Nové heslo vyjadruje naše poslanie - Byť nápomocní pri všetkom, čo KLIENT považuje za dôležité. A je jedno, či ide práve o ľudský život alebo majetok,“ dodáva Michaličová.
Komentáre
Pridať komentár