Skupina AXA začne za zvýšených preventívnych opatrení postupne otvárať pobočky

Skupina AXA začne za zvýšených preventívnych opatrení postupne otvárať pobočky
Skupina AXA začne za zvýšených preventívnych opatrení postupne otvárať pobočky

Skupina AXA začne od pondelka 27. apríla za zvýšených preventívnych a hygienických opatrení postupne otvárať vybrané pobočky na území Česka a Slovenska.

Otvorené budú v obvyklom pracovnom čase, na ktorý sú klienti v danej lokalite alebo regióne zvyknutí. Dostupnosť jednotlivých pobočiek je možné overiť na www.axa.sk.

„Sme radi, že po viac ako mesiaci, kedy sme naše pobočky z preventívnych dôvodov uzavreli, aby sme pomohli obmedziť fyzický kontakt medzi ľuďmi, môžeme opäť niektoré z nich otvoriť za zvýšených bezpečnostných a hygienických opatrení,“ hovorí Peter Socha, zástupca generálneho riaditeľa skupiny AXA Česká republika a Slovensko.

Klienti AXA môžu aj naďalej vybaviť väčšinu úkonov tykajúcich sa zmlúv ONLINE, a to odkiaľkoľvek. Stačí im k tomu šikovný telefón, tablet alebo počítač a pripojenie na internet. Klientom aj neklientom ponúka AXA bezplatné telefonické lekárske konzultácie vďaka službe Telemedicína a na Facebooku spustila informačného chatbota ku koronavírusu. Klienti AXA majú k dispozícii špeciálnu sekciu na www.axa.sk, kde nájdu videá a odpovede na otázky týkajúce sa poistenia, investovania a dôchodkov v súvislosti so situáciou spôsobenou pandémiou koronavírusu.

Skupina AXA uzavrela svoje pobočky v Českej republike a na Slovensku z preventívnych dôvodov 16. marca, aby prispela k potrebe obmedzenia fyzického kontaktu medzi ľuďmi a chránila tým svojich klientov, zamestnancov a finančných poradcov.

AXA kryje ochorenie COVID-19 v plnom rozsahu dohodnutom v poistnej zmluve aj v prípade pandémie. Pri potvrdení diagnózy ochorení COVID-19 poskytne AXA svojim klientom zrýchlené poistné plnenie. Poistná udalosť v prípade pracovnej neschopnosti alebo hospitalizácie je potom posúdená na základe potvrdenia o pracovnej neschopnosti, na ktorej je potvrdená daná diagnóza. Lekársku správu je možné v tomto prípade doložiť až spätne.

V prípade potreby môžu klienti AXA kontaktovať svojho finančného poradcu emailom alebo telefonicky, respektíve AXA linku na čísle +421 2/2929 2929 alebo emailom info@axa.sk.

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články