Hoci sme si zrejme mnohí mysleli, že osobné stretnutia sú niekedy zbytočnou stratou času, koronavírusová pandémia a následné lockdowny priniesli realitu.
Všetko sa presunulo do online sveta a bez ohľadu na to, či nám to osobne vyhovovalo, alebo nie, mnohí z nás si zrejme uvedomili, že na to neboli tak celkom pripravení. A hoci sa opatrenia dlhodobo viac-menej poľavujú, elektronizácia komunikácie a presun mnohých aktivít do online sveta ostávajú. Ľudia totiž prišlli na to, že ušetria - v prvom rade svoj vlastný čas.
Táto realita sa denne dotýka aj poisťovní, sprostredkovateľov či aj klientov, ktorí sa čoraz častejšie stretávajú s tým, že minimálne jedna strana má záujem prakticky výhradne o elektronickú komunikáciu. Roman Fusek, riaditeľ Odboru ochrany finančných sprostredkovateľov Národnej banky Slovenska sa na pripravovanom SIBAF® fóre bude venovať práve tejto téme. Elektronizácia komunikácie s klientom vo svetle spotrebiteľských práv je problematikou s množstvom otáznikov, na ktoré sa Fusek pokúsi odpovedať.
V jeho prezentácii nájdete odpovede napríklad na to, či môžete uzatvoriť zmluvu s klientom výhradne elektronicky a aké náležitosti v tomto prípde musíte dodržať, čo je trvanlivé médium a prečo je dôležité, ale aj to, či je diskrimináciou, ak klientovi neponúknete možnosť uzatvoriť zmluvu v papierovej podobe.
„Roman Fusek je na našich SIBAF® podujatiach už známym rečníkom,” povedal Oliver Borko, spoluorganizátor SIBAF® vzdelávania, “Účastníci jeho prezentácie vnímajú zväčša ako tie, ktoré majú veľkú pridanú hodnotu. Z nášho pohľadu aktuálne najmä pre odborných garantov a konateľov spoločností SFA, ale aj pre každého, koho táto téma zaujíma a vníma ju ako užitočnú pre svoj profesionálny život.”
SIBAF® fórum 2021 sa uskutoční už 14, októbra v online prostredí. Iba do tejto stredy, 5. 10., máte možnosť registrovať sa za zvýhodnený účastnícky poplatok. Informácie o kompletnom programe nájdete tu.
Komentáre
Pridať komentár