Kampaň kladie dôraz na digitálne služby najväčšej poisťovne na trhu.
„Našim klientom chceme pripomenúť, že v akejkoľvek chvíli alebo momente, ktoré prežívajú, sme pripravení pomôcť im. Sme s nimi, či už osobne alebo digitálne, tiež prostredníctvom digitálnych služieb, ktoré môžu využívať v rôznych okamihoch, situáciách a čase,“ vysvetľuje vedúci oddelenia marketingu Peter Stopiak.
Mohlo by vás zaujímať: Ako sú slovenské domácnosti pripravené na zlé finančné časy? Prieskum ukázal toto
Vďaka digitálnym službám Allianz už dva roky uzatvára všetky nové poistné zmluvy bezpapierovo a so 64 percentami svojich klientov komunikuje výlučne elektronicky. Vďaka bezpapierovej komunikácií tak klienti Allianz ušetrili už 1 368 stromov.
Tri posolstvá
V kampani Allianz využíva tri vizuály. Kreatívne riešenie sa opiera o zapamätateľné posolstvá – „Keď trávite čas s rodinou, sme s vami“, „Keď vyrážate na prvú jazdu, sme s vami“ a „Keď je čas na dobrodružstvo, sme s vami“.
Mohlo by vás zaujímať: Swiss Re Institute: Aký bude vývoj svetového poisťovníctva v období 2022 – 2023?
Tieto posolstvá zároveň podporujú nielen značku Allianz, ale aj jej produkty ako poistenie auta a majetku. Všetky tri vizuály sú použité v kampani naraz a spolu budú tvoriť jednu ucelenú reklamnú kampaň.
„Táto kampaň vznikla prvýkrát v spolupráci všetkých marketingových tímov Allianz v regióne strednej a východnej Európy. Kampaň má preto identické reklamné posolstvá a kreatívu v celom regióne upravenú do lokálneho jazyka,“ dopĺňa P. Stopiak.
Reklamná kampaň Allianz bude viditeľná v televízii, v printoch, v online médiách a na sociálnych sieťach. Viac informácií o celej kampani nájdete tu.
Komentáre
Pridať komentár