Wüstenrot má nový web: moderný a užívateľsky prístupný


			Wüstenrot má nový web: moderný a užívateľsky prístupný

Stavebná sporiteľňa a poisťovňa prezentujú svoje produkty a služby už na novom modernom webe.

Informácie o spoločnostiach Wüstenrot stavebná sporiteľňa, a.s., a Wüstenrot poisťovňa, a.s., sú rýchlo a prehľadne dostupné na spoločnom webe www.wuestenrot.sk, ktorý má od 6. 3. 2019 nový dizajn i štruktúru. Prioritou pri tvorbe bola prehľadnosť a ľahký prístup k hľadaným informáciám.

Portál si zachoval korporátne farby, prostredníctvom ktorých je spoločnosť vizuálne hneď identifikovateľná. Nový web je po grafickej stránke v súlade s dizajn-manuálom spoločnosti a zároveň:

  • Prehľadný a užívateľsky prístupný: klient/návštevník rýchlo nájde to, čo hľadá.
  • Moderný a dôveryhodný: má vzhľad a celkový dojem optimalizovaný pre finančné inštitúcie, ktoré prezentuje, a pre cieľovú skupinu užívateľov, ktorej je určený.
  • So zameraním na zvýraznenie a sprehľadnenie produktov: primárne produkty už na hlavnej domovskej stránke, rýchla navigácia k možnosti online poistenia.
  • Responzívny pre mobily: zobrazovanie stránky sa testovalo na reálnych mobilných zariadeniach.
  • Ľahko ovládateľný: až 90 % obsahu nového webu si spoločnosť môže editovať sama.
  • Praktické členenie: podľa sekcií a samotných produktov.
  • Rýchla orientácia: informácie sú jasne a minimalisticky usporiadané, sekcie tak pôsobia vzdušne.
  • Vektorová grafika: zaberá menej miesta a urýchľuje načítavanie stránky.

„Našim zámerom bolo firemný portál zaktualizovať, ešte viac sprehľadniť a doplniť o ďalšie praktické informácie či aplikácie, aby reflektoval súčasné požiadavky klientov a online návštevníkov, pre ktorých sme touto cestou dostupní v mnohým oblastiach 24 hodín denne aj z pohodlia domova,“ povedala Ing. Zuzana Krenyitzká, riaditeľka Úseku marketingu a vývoja produktov Wüstenrot stavebnej sporiteľne a Wüstenrot poisťovne.

Podobne ako majú finančné produkty svoju optimálnu „životnosť“ a po istej dobe sa odporúča ich aktualizácia (napr. poistenie domova po cca 5 rokoch), aj internetový portál spoločnosti potreboval inováciu. Proces tvorby webu bol záležitosťou niekoľkých mesiacov, začal UX analýzou a testovaním 2 rôznych grafických návrhov a po úspešnom testovaní bol nový web slovenského Wüstenrotu 6.3.2019 oficiálne spustený.

Pod realizáciou je podpísaná spoločnosť ELITE Solution a jej partnerská firma Basta Digital (riešila SEO – search engine organization, a to v štruktúre, linkoch, textoch). Ponuka životného a neživotného poistenia, sporenia a úverov na bývanie či informácií o spoločnosti je nielen dostupná na jednom mieste, ale vytvorená na ľahké, intuitívne používanie – ešte viac proklientska.

Homepage nového webu nájdete tu: www.wuestenrot.sk

Zdroj: Wüstenrot

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články