Vlaňajšok prial jazdenkám po operatívnom lízingu. Tu je odpoveď, prečo


			Vlaňajšok prial jazdenkám po operatívnom lízingu. Tu je odpoveď, prečo
24.3.2023 Tlačové správy

Minulý rok bol pre predaj jazdených vozidiel po operatívnom lízingu extrémne úspešný.

A to najmä v prvej polovici roka 2022, kedy bola situácia v predaji jazdených vozidiel ovplyvnená nízkymi úrokovými sadzbami a slabou ponukou vozidiel spôsobenou nedostatkom náhradných dielov na nové autá.

Napriek trhovým výkyvom v druhej polovici roka spôsobenými rastúcou infláciou a úrokovými sadzbami dopyt po našich vozidlách zostal pomerne konštantný v priebehu celého roka,“ konštatuje Jana Smoláriková, Team Manager Remarketing & Retail Sales Business Lease Slovakia.

Práve v predaji jazdeniek zaznamenala spoločnosť vlani rekordné čísla. „Predali sme rekordných 92 % vozidiel po operatívnom lízingu koncovým užívateľom, či už fyzickým osobám, firmám, alebo spoločnostiam, ktoré mali pôvodne auto na operatívny lízing a prejavili záujem si auto po skončení lízingu odkúpiť,“ dodáva.

Vozidlá s históriou

Jednou z najväčších výhod jazdených vozidiel po operatívnom lízingu je popri mladom veku (3-4 roky) a nízkom nájazde (cca 100 tisíc km) najmä zdokladovaná servisná a poistná história.

Ide o jeden z hlavných benefitov, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie zákazníka pri kúpe. U nás nárast záujmu pripisujeme aj kvalitnému produktu – predávame autá s jasnou históriu, garantovaným stavom tachometra, po prvom majiteľovi a s možnosťou odpočtu DPH,“ vysvetľuje Jana Smoláriková.

Tým, že ide o vlastné vozidlá po operatívnom lízingu, vie spoločnosť zákazníkovi zdokladovať kompletnú históriu poistných udalostí, takže vie presne, čo kupuje. To nie je štandardom bežných autobazárov, ktoré vykupujú vozidlá po viacerých majiteľoch, prípadne zo zahraničia, kde je náročné garantovať čokoľvek.

Spoločnosť zároveň zákazníkovi poskytuje pod jednou strechou aj všetky doplnkové služby, ako financovanie vozidla, poistenie, predĺženú garanciu, odkup starého vozidla, zabezpečovacie systémy a podobne. „Náročnosť klientov na Slovensku v oblasti kvality poskytovaných služieb rastie a my chceme byť tými, ktorí sú v tejto oblasti udávajú tempo,“ hovorí Jana Smoláriková.

Retailoví zákazníci prevažujú

Hoci v prípade poskytovania operatívneho lízingu je stále najväčšou skupinou firemná klientela, pri predaji jazdeniek po operatívnom lízingu dominujú retailoví zákazníci. „Veľkú skupinu tvoria tiež menšie spoločnosti, pre ktoré je veľmi lákavá možnosť odpočtu DPH na všetky naše vozidlá,“ dodáva Jana Smoláriková.

Ďalšou skupinou sú tí, ktorí vozidlo najprv užívali na operatívny lízing a po skončení nájmu si ho odkúpili. „Ide približne o 15 % užívateľov, ich známych, či rodinu. Veľa zohráva najmä schopnosť užívateľa dané vozidlo odporučiť ďalej, pretože presne vie, ako sa o vozidlo staral, ako s ním jazdil,“ vysvetľuje Jana Smoláriková.

Od začiatku tohto roka spoločnosť ponúka predaj vozidiel po operatívnom lízingu pod vlastnou značkou Cars&Care (Autá a starostlivosť), a to všetkých 5 krajinách, v ktorých pôsobí.

Hovoríme tu nielen o starostlivosti o autá, ktoré máme na operatívny lízing a poskytujeme im počas trvania lízingu prvotriednu starostlivosť, ale aj o starostlivosti o klientov a ich potreby, aby boli s kúpou jazdeného vozidla u nás nad očakávania spokojní,“ dodáva Jana Smoláriková.

Zdroj: oPoisteni.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články