Europ Assistance prešla na home office. Počas karantény pomáha v plnom rozsahu


			Europ Assistance prešla na home office. Počas karantény pomáha v plnom rozsahu

Europ Assistance zachováva poskytovanie asistenčných služieb aj po dobu karantény v plnom rozsahu.

Klienti sa aj naďalej môžu obracať na koordinátorov telefonicky, ktorí ich potreby pomáhajú riešiť z domova prostredníctvom online rozhrania. Kapacity ešte pred zahájením plošnej karantény v Českej republike preveril záťažový test.

„Sme pripravení pomáhať našim klientom 24 hodín a sedem dní v týždni. Práve teraz je dôležité nenechať ľudí na pochybách, osamote so svojím problémom. Naši ľudia sú pripravení pomôcť," uviedol ku krízovému scenáru Vladimír Fuchs, generálny riaditeľ Europ Assistance.

Europ Assistance ročne vyrieši cez milión telefonátov, to znamená v prepočte cez 2700 denne. Na možné krízové ​​scenáre sa spoločnosť pripravuje dlhodobo a vďaka pripraveným plánom sa zamestnanci adaptovali v rekordnom čase.

V druhom marcovom týždni otestovalo celkovo 150 ľudí pripravenú funkčnosť systému, pri ktorom potreby klientov boli riešené z domova. Počas dvoch dní zvládli odbaviť 5000 telefonátov a vyriešiť 1800 jednotlivých prípadov.

„Reagovali sme okamžite, keď začalo byť jasné, že sa situácia v Českej republike nezlepšuje. Prioritou je zabezpečiť naše služby v akejkoľvek situácii, aby naši klienti ani na okamžik neostali sami bez pomoci a aby nedošlo k výpadku služieb najmä v situáciách, kedy by ich mohli potrebovať vo zvýšenej miere. To sa nám darí,"  uviedla Lenka Sedláková, Chief operations officer spoločnosti. 

Tu sa môžete pozrieť na krátke video, ktoré celý záťažový test popisuje:

 

 

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články