„WhatsApp patrí celosvetovo k najpopulárnejším a najrýchlejšie rastúcim komunikátorom a jeho popularita stúpa v Českej republike aj na Slovensku. Z našich štatistík navyše vyplýva, že viac ako polovica klientov pri hľadaní informácií o našich službách využíva práve mobilný telefón. Aj preto sme sa rozhodli klientom ponúknuť možnosť komunikáciu s nami ešte viac zjednodušiť ," hovorí Kateřina Vencbauerová, marketingová koordinátorka Europ Assistance.
Tento komunikačný kanál je zatiaľ v pilotnej prevádzke v pracovnej dobe. Cieľom je vyskúšať záujem klientov o využívanie WhatsApp a nastaviť potrebné procesy pre úspešné nasadenie do non-stop prevádzky. „Už pred niekoľkými rokmi sme klientom ako jedni z prvých ponúkli možnosť komunikovať s nami v prípade asistenčných udalostí prostredníctvom Skype. Verím, že testovanie WhatsApp v prostredí Europ Assistance dopadne na výbornú a tento nástroj komunikáciu s nami pri riešení udalostí v zahraničí ešte viac uľahčí ," dodáva Kateřina Vencbauerová.
Komentáre
Pridať komentár