„Až 80 % účastníkov pilotnej fázy potvrdilo, že koncept je silným nástrojom na manažovanie vozidlového parku,“ poznamenáva Business Lease. Základom konceptu CareOnline je responzívna webová stránka, ktorá zjednodušuje klientom všetky procesy a umožňuje im požiadať o asistenciu Business Lease 24 hodín 7 dní v týždni vďaka interaktívnemu tlačidlu na obrazovke ich smartfónu, tabletu či desktopu. Všetko priamo cez webovú stránku Business Lease.
Webová stránka je pritom zjednotená vo všetkých krajinách, kde skupina pôsobí, čím sa zjednotili aj služby a produkty, ktoré poskytuje. „Analýza pilotnej fázy ukázala, že väčšina klientov pri online starostlivosti o vozidlový park nateraz využíva hlavne stolový počítač. Postupne však pribúda firiem pripájajúcich sa a komunikujúcich cez smartfóny,“ zdôrazňuje spoločnosť.
Dôvod spustenia online konceptu vychádza z filozofie Business Lease „SameCars, BetterCare“. Teda základom je lepšia starostlivosť, pretože autá sú všade rovnaké. „CareOnlne je v prvom rade o ľuďoch, nie o autách. Dôveryhodný a osobný kontakt, jedinečnosť vodiča a fleetového manažéra, naša priama pomoc kombináciou online a offline prístupu sú základné princípy responzívneho webu spoločnosti,“ vysvetľuje Business Lease.
Responzívny web je zameraný hlavne na dve skupiny - vodiči a správcovia vozidlových parkov. Vďaka personalizácii stránky sa po zalogovaní dostáva na svoje konto a má tak možnosť nepretržite sledovať online správu vozidlového parku firmy, dostávať napríklad informácie o potrebe servisných prehliadok, dodacích termínoch a ich prípadných zmenách, o stave riešenia poistných udalostí, kontrolovať pravidelné reporty, nájazdy kilometrov zo strany vodičov firmy, stav palivových kariet, prípadne má rýchly prístup k dôležitým informáciám či odpovediam na najčastejšie otázky, ako aj prístup k tiesňovej linke v prípade aktuálnej dopravnej nehody, nefunkčnosti vozidla a podobne. Cez Business LeaseBlueCare Monitor zároveň vidí celkové náklady mobility a CO2 emisií vozidlového parku firmy a možnosti, ako efektívne tieto náklady znížiť.
„Mobilita je pre klientov veľmi dôležitá a v podstate nevyhnutná súčasť ich dňa – pracovného aj súkromného. Aj preto je nevyhnutné, aby sme im boli popri osobnom kontakte k dispozícii aj online 24 hodín 7 dní v týždni,“ dodáva spoločnosť.
Business Lease
Komentáre
Pridať komentár