-
Dva nové štadióny nesú značku Allianz – „Allianz Riviera“ v Nice a „Allianz Park“ v Londýne
-
Úspech mníchovskej „Allianz Areny“ sa rozšíril do nových krajín
-
Allianz spája ľudí cez medzinárodný jazyk – šport
Koncom júla pribudli do rodiny Allianz dva nové štadióny. Allianz France podpísal dlhodobý kontrakt na nový štadión v Nice, ktorý bude niesť meno „Allianz Riviera“ a Allianz vo Veľkej Británii uzatvoril partnerstvo s londýnskym rugbyovým tímom Saracens Rugby Club, ktorého zrekonštruovaný štadión bude niesť názov „Allianz Park“.
Spolu so svetoznámou „Allianz Arenou“ v Mníchove dva nové štadióny rozširujú rodinu Allianz štadiónov už na štyroch členov. Okrem štadiónov v Nice a Londýne totiž už od začiatku tohto roka nesie značku Allianz jedno z hlavných športovísk v Sydney, „Allianz Stadium.“
Šport ako medzinárodný jazyk
„Šport je medzinárodným jazykom, ktorý spája ľudí z každej oblasti života a vytvára miestne či svetové spoločenstvá založené na vzájomnom záujme a vášni. A spoločenstvá hrajú integrálnu rolu v našej snahe pomôcť ľuďom zlepšiť ich život. To je dôvod, prečo sa Allianz tak silno orientuje na sponzorovanie športu po celom svete,“ hovorí Christian Deuringer, zodpovedný za celosvetový manažment značky v skupine Allianz.
„Pomenovanie štadióna prináša so sebou silný emočný aspekt. Pre nehmotnú značku akou je Allianz, sa tak štadión rýchlo stáva domovom a zdrojom hrdosti pre zamestnancov,“ dodáva Deuringer.
V súčasnosti slúži Allianz ako svetový poskytovateľ finančných služieb klientom vo viac ako 70 krajinách s približne 600 000 vyslancami značky – zamestnancami, maklérmi, agentmi a ďalšími partnermi. Po desiatich rokoch procesu zmeny značky sa dnes väčšina obchodných aktivít Allianzu odohráva pod hlavičkou Allianz. „Výber sponzorských aktivít je tak podriadený snahe zvýšiť povedomie a vnímanie značky Allianz,“ uzatvára Deuringer.
Allianz – Slovenská poisťovňa, a. s.
Komentáre
Pridať komentár