Nemecký startup Flypper na svojom webe tesne pred vianočnými sviatkami oznámil, že „sa mu nepodarilo získať potrebný kapitál".
Flypper je poisťovacia spoločnosť, založená v roku 2016, zameraná na produkty spojené s nehnuteľnosťami a úrazovým poistením v Nemecku. Ešte nedávno zamestnávala asi 35 osôb. Najprv veľa elánu, energie a tiež uznanie, potom prieťahy a posuny štartu projektu, až to celé trochu utíchlo.
Tiež záujem o zakladateľa Dominika Groenena opadol. Ten sa chcel podľa svojho vyjadrenia na rozdiel od väčšiny iných insurtechov koncentrovaných na oblasť obchodu vrhnúť hlavne na vlastné produkty a stať sa skutočnou priamou konkurenciou etablovaným poisťovateľom.
Ešte v roku 2017 vyhlasoval Groenen: „Držíme prst na tepe doby. Sme kompletne novým hráčom v Európe. Flypper sa stane na tomto kontinente zmysluplným pokračovateľom konceptu poisťovne Lemonade z USA, kde sa postarala o poriadny rozruch. Na rozdiel od Lemonade ale vstupuje Flypper priamo na trh hneď so siedmymi produktami: občianskou zodpovednosťou, domácnosťou, nehnuteľnosťou, úrazom a zodpovednosťou držiteľov zvierať. K tomu pridáme ďalší úplne nový produkt, ktorý bude jedinečný.“
Všetko malo fungovať nielen digitálne, ako je dnes trendom, ale aj v osobnej rovine s dôrazom na starostlivosť o koncového zákazníka. Posledná správa na webovej stránke je ale vlastne rovno aj rozlúčkou, celý projekt končí.
Komentáre
Pridať komentár