oPoisteni.sk
Komfortné online poistenie, nahlásenie poistnej udalosti cez smarftóny i nepreržtité 24-hodinové sledovanie jej vybavovania. Moderné technológie využívajú aj v Allianz - Slovenskej poisťovni. Gabriel Tóth, špecialista externej komunikácie prezrádza, ako sa to odráža vo vzťahu k poskytovaným službám.
Prostredníctvom internetu alebo bezplatnej infolinky môžu klienti rýchlo a komfortne uzatvoriť vybrané druhy poistenia.
Naša spoločnosť sa sústredí predovšetkým na skvalitnenie komunikácie medzi poisťovňou a klientom zameraním sa na zlepšenie ponuky online služieb. Klient má tak možnosť vďaka našej webovej aplikácii sledovať svoju poistnú udalosť cez internet jednoducho a rýchlo, 24 hodín denne a 7 dní v týždni bez potreby návštevy pobočky.
Okrem elektronickej korešpondencie a inkasa, môže klient poisťovne nahlásiť poistnú udalosť prostredníctvom mobilnej aplikácie pre smartfóny s názvom Poistné udalosti, ktorá okrem možnosti nahlasovať poistné udalosti z havarijného a majetkového poistenia, umožňuje klientom ľahko a pohodlne, priamo z aktuálneho miesta, vybaviť poistnú udalosť aj z cestovného poistenia. Klientom tak poisťovňa šetrí čas a poskytuje pohodlný a jednoduchý spôsob vybavenia potrebných žiadostí.
oPoisteni.sk
Komentáre
Pridať komentár