Práve jednoduchosť a dostupnosť produktov sú hlavným kritériom Poštovej poisťovne, ktorú klienti dosiaľ poznali ako Poisťovňu Poštovej banky.
„Naše úrazové poistenie si každý vybaví veľmi rýchlo a jednoducho. Klient nepotrebuje žiadne lekárske potvrdenia o zdravotnom stave a môže si ho zriadiť na viac ako 1500 poštách na celom Slovensku,“ uvádza Peter Brudňák, generálny riaditeľ Poštovej poisťovne. Výhoda nového poistenia spočíva v tom, že nerozdeľuje klientov do rizikových skupín, a tým výrazne zjednodušuje proces uzatvárania zmluvy.
Záujemca si môže vybrať jeden z troch prednastavených balíkov úrazového poistenia – základný, rozšírený a komplexný. Jednotlivé balíky sú odstupňované výškou mesačného poplatku – 9 €, 11 € a 14 €. Od nich sa odvíja suma poistného plnenia pri jednotlivých poistných krytiach.
Niekdajšia Poisťovňa Poštovej banky zmenila v polovici mája 2015 svoj názov na Poštová poisťovňa. Stalo sa tak po zmene akcionárskej štruktúry, keď Slovenská pošta získala 20 % akcií poisťovne, s ambíciou ponúkať klientom užitočné a zrozumiteľné produkty.
„Úrazové poistenie je našim prvým spoločným produktom s Poštovou poisťovnou a ukazuje trend, akým by sme sa chceli uberať. Aj pri ďalších produktoch a službách, ktoré pripravujeme, budeme stavať najmä na jednoduchosti, rýchlosti a dostupnosti,“ povedal Tomáš Drucker, generálny riaditeľ Slovenskej pošty.
Komentáre
Pridať komentár