Hodnota značky Allianz výrazne stúpla. Štvrtý rok je svetovým poisťovateľom číslo jeden


			Hodnota značky Allianz výrazne stúpla. Štvrtý rok je svetovým poisťovateľom číslo jeden

Hodnota značky Allianz po rekordnom medziročnom raste stúpla na 18,7 miliardy dolárov. Štvrtý rok za sebou sa Allianz najcennejším poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Best Global Brands spoločnosti Interbrand.

Už štvrtý rok po sebe sa Allianz stal svetovým poisťovateľom číslo jeden v rebríčku Interbrand najcennejších svetových značiek 100 Best Global Brands. Hodnota značky Allianz medziročne stúpla o 3,5 miliardy dolárov a dosiahla úctyhodných 18,7 miliárd dolárov, čím obsadila 34. miesto.


Mohlo by vás zaujímať: Tržby TOP 30 maklérov vlani rástli najrýchlejšie od roku 2014. Dôvodov je viac



Pokiaľ ide o rast, Allianz vedie v rámci odvetvia aj pred svojimi priamymi konkurentmi. S dvojciferným rastom 23 percent je tento rok Allianz zároveň jednou z pätnástich svetových značiek, ktoré v minulom roku rástli najviac. Rast hodnoty značky je rovnaký vo všetkých troch sledovaných oblastiach, teda finančnej, výkonnostnej aj z hľadiska dôležitosti značky.

„K rastu značky Allianz prispelo všetkých jej 155-tisíc zamestnancov a približne 120-tisíc obchodníkov, ktorí svojím každodenným úsilím napĺňajú jej poslanie „Staráme sa o vašu budúcnosť”. Neustály rast hodnoty značky je aj uznaním našich zákazníkov a investorov, že Allianz je dôležitou a relevantnou súčasťou ich života,” hovorí riaditeľ odboru market manažmentu Allianz – Slovenskej poisťovne Jozef Kruppa.


Mohlo by vás zaujímať: INSIA je súčasťou skupiny UNILINK, Ivan Špirakus zostáva generálnym riaditeľom



Spoločnosť Interbrand bola v roku 1988 priekopníkom konceptu oceňovania značiek. Bola prvou spoločnosťou, ktorá mala svoju metodiku certifikovanú v súlade s ISO normou na peňažné oceňovanie značiek a zohrala kľúčovú úlohu pri vývoji samotného štandardu. Od roku 2000 každoročne zverejňuje rebríček najhodnotnejších globálnych značiek, ktorý je jedným z najuznávanejších rebríčkov v manažmente značiek.

 

Zdroj: Allianz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

Súvisiace články