Farebná Allianz Arena
„Nikto nepozná Allianz Arenu lepšie ako Allianz a sme hrdí, že sme partnerom takého svetoznámeho futbalového stánku,“ hovorí Christian Deuringer, riaditeľ Global Brand Management v skupine Allianz. Ako jedna z vedúcich svetových finančných a poisťovacích skupín, má celosvetovú centrálu práve v Mníchove.
Tento unikátny štadión je známy pre výrazné svietiace „vankúše“ na externej fasáde, ktoré menia farby na červenú, modrú alebo bielu podľa toho, ktorý tím práve hrá. Allianz taktiež hral kľúčovú úlohu pri vývoji štadióna, najmä jeho výskumné laboratórium Allianz Centrum pre technológie (AZT), ktoré vykonalo všetky testy ohňovzdornosti vonkajších materiálov. Postavenie štadióna trvalo tri roky a od jeho oficiálneho otvorenia 31. mája 2005 hostilo približne 15 miliónov fanúšikov a vyše 300 zápasov, vrátane otváracieho a semifinálového zápasu na Majstrovstvách sveta vo futbale v roku 2006.
Prejdite sa po štadióne
Allianz pripravil pre všetkých fanúšikov špeciálnu aplikáciu, ktorá umožňuje virtuálnu 360° prehliadku útrob a hracej plochy štadióna. Tá je dostupná na Facebook–ovej stránke Football-for-Life.com alebo na internetovej stránke s rovnakým názvom. Aplikácia zavedenie fanúšikov nielen do šatní, hráčskeho tunela či VIP lóže, ale aj na hraciu plochu, po ktorej budú o pár týždňov behať tí najlepší svetoví hráči.
Na stránke Football-for-Life.com (http://www.football-for-life.com) čakajú všetkých fanúšikov okrem spomínanej aplikácie aj zaujímavé infografiky predstavujúce všetky dôležité informácie a pikošky o štadióne, ako je napríklad počet predaných klobások za jeden zápas. Taktiež na stránke nájdete krátke videá o štadióne, ktoré opisujú Allianz Arenu a neopakovateľnú atmosféru v nej.
Vedeli ste, že...
-
Maximálna kapacita štadióna je 69 901 miest, z toho 66 000 miest je na sedenie?
-
Vo vnútri štadióna je 6 000 m² reštauračných zariadení?
-
Najbližšie sedadlá sú 7 a pol metra od hracej plochy?
-
Fasáda a strecha štadióna sa skladá z 2 760 vysvietených „vankúšikov“?
-
Šatne majú rozlohu 65,5 m²?
-
Priemerne sa predá za zápas 20 000 klobások, 40 000 pív a 15 000 nealkoholických nápojov?
“Futbal je medzinárodným jazykom, ktorým hovoria milióny ľudí po celom svete,” hovorí Christian Deuringer. “Tešíme sa, že sa s nimi môžeme podeliť o naše poznatky a privítať ich v 19. mája v Mníchove.”
Allianz
Komentáre
Pridať komentár