Aegon Life investuje v Indii 30 mil. USD do online obchodu

Poisťovňa Aegon Life plánuje v Indii investovať do digitálnych technológií v najbližších dvoch až troch rokoch zhruba 30 mil. USD.

Tento fakt naznačuje, že indická pobočka poisťovne Aegon Life Insurance Company Ltd., berie rastúci retailový online predajný kanál ako súčasť svojej stratégie, aby sa stala spoločnosťou priamo komunikujúcou so zákazníkmi, respektíve spoločnosťou „priameho" predaja.

Na tento retailový obchod sa poisťovňa Aegon Life zameriava s ohľadom na budúce podmienky udržateľného rozvoja v poisťovníctve. Trendy potvrdzujú, že ľudia sa teraz začali pozerať na životné poistenie ako na rýdze životné poistenie, a nie ako na možnosť pre investovanie. Poisťovňa registruje, že veľa ľudí vyhľadáva informácie na internete. Nakupuje tam síce len malé percento z nich, ale dochádza k tomu. Preto bude investovať zhruba 30 mil. USD do digitálnych technológií v najbližších dvoch až troch rokoch.

Poisťovňa Aegon Life investuje tiež veľa do digitálneho marketingu, rovnako ako do analytiky. V tomto roku má poisťovňa zatiaľ pomer medzi vybavenými (respektíve zaplatenými) a nahlásenými poistnými udalosťami 100 %, čo podľa nej tiež znamená, že zákazníci sú si viac vedomí toho, čo nakupujú.

Pozoruhodné sú aj niektoré ďalšie údaje. Napríklad miera udržania zákazníkov sa pohybuje okolo 94 %. Poisťovňa začala poisťovacie činnosti v Indii v roku 2008 a jej cieľom je dostať sa do čiernych čísel a byť ziskovou.

Poisťovňa s plným názvom Aegon Life Insurance Company Ltd. je spoločným podnikom poisťovne Aegon, sídliacej v Holandsku, a indického mediálneho konglomerátu Bennett Coleman & Company Ltd. Sídli v Bombaji a v celej Indii má teraz vyše 440 000 zákazníkov.

Zdroj: www.livemint.com

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články