Do Lemonade investori priliali ďalších 34 miliónov dolárov


			Do Lemonade investori priliali ďalších 34 miliónov dolárov

Lemonade, poisťovňa poháňaná umelou inteligenciou a behaviorálnou ekonomikou, piateho decembra oznámila sekundárny vstup investorov v hodnote 34 miliónov dolárov.

Vkladu dominoval General Catalyst s účasťou GV (skorší Google Ventures), Thrive Capital a Tusk Ventures, rovnako ako existujúci investori, ktorými sú Aleph, Sequoia, a XL Innovate.

To zvyšuje celkovú hodnotu Lemonade na 60 miliónov dolárov. Investícia prišla necelé dva mesiace po tom, čo táto insurtech spoločnosť v New Yorku začala svoju činnosť a ani nie rok od predstavenia celej myšlienky.

Veríme v nahradenie kancelárií a byrokratických „topánok" (počítačové programy, ktoré vykonávajú automatizovanú činnosť na internete - pozn. redakcie) a strojovému učeniu, pričom teraz máme prostriedky k rozšíreniu nových výrobkov aj oblastí,"  povedal Daniel Schreiber, CEO a spoluzakladateľ Lemonade. „Odozva od spotrebiteľov bola ohromujúca – muselo to byť prvýkrát, čo ľudia tweetovali o tom, aké je poistenie skvelé!"

Lemonade používa „topánky" na doručovanie poistenia skrz mobilnú aplikáciu a webové stránky spoločnosti lemonade.com. Zákazník chatuje s umelou inteligenciou a jej prostredníctvom aj vznáša nároky na plnenie poistnej udalosti. Topánky je oprávnený zaplatiť okamžite a bez ľudského zásahu. To vytvára rýchlu, jednoduchú a pozitívnu skúsenosť.

Lemonade je revolúciou poistenia, mení jeden z najväčších a nejzastaralejších biznisov na príjemný zážitok pre spotrebiteľov," povedal Joel Cutler, výkonný riaditeľ General Catalyst a člen predstavenstva Lemonade. „Bol som unesený automatizáciou aplikácie. Každá interakcia je vďaka nej intuitívna. A to najlepšie nás ešte len čaká."

Lemonade získala licenciu pre uzatváraní poistenia v štáte New York 15. 9. 2016, a o pár hodín neskôr si zažiadala o licenciu aj v Kalifornii. Spoločnosť plánuje na rok 2017 rozsiahlu expanziu.

Hľadáme firmy, ktoré majú potenciál radikálne zlepšiť zákaznícku skúsenosť, a to sme v Lemonade videli. Presvedčila nás ich kombinácia behaviorálnej ekonómie, umelej inteligencie a skvelého dizajnu, " povedal Tom Hulme, generálny riaditeľ GV. „Zákaznícka odozva Lemonade umožňuje zopakovanie úspechu a rýchlu expanziu spoločnosti v roku 2017."

Na rozdiel od tradičných poisťovní si Lemonade účtuje paušálny poplatok a prebytočné financie zo súm, na ktoré nebol uplatnený nárok, venuje vybranej dobročinnej organizácii. Tento návratový program vychádza zo štúdie profesora Dana Arielya, hlavného behavioralistu Lemonade, a spoločnosti vyslúžil certifikáciu B-Corp (medzinárodná certifikácia určená firmám, ktoré preukázateľne menia spoločnosť k lepšiemu, pozn.red.).

Skutočnosť, že každý dolár, ktorý odmietne poisťovateľ vyplatiť, je jeho ziskom, prebúdza to najhoršie v nás /klientoch)... Pretože si ale (v Lemonade) nemôžeme nechať nevyplatené peniaze pre seba, môžete nám veriť a spoľahnúť sa, že škodu zaplatíme rýchlo a bezproblémovo. Pokiaľ ide o našich zákazníkov –pretože vedia, že podvodom by poškodili charitu, a nie poisťovňu, aktivujú svoje lepšie ja. Všetci tak len získajú."

Zdroj: Coverager, oPojištění.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články