Poisťovníctvo v roku 2015: Peter Socha, AXA poisťovňa


			Poisťovníctvo v roku 2015: Peter Socha, AXA poisťovňa
10.3.2015 Rozhovory

Úspešný rok pre všetky odvetvia podnikania. Taký bol vlaňajšok pre AXA poisťovňu podľa slov Petra Sochu, jej prevádzkového riaditeľa. „Podarilo sa nám naštartovať procesy, ktoré budú mať dlhodobý pozitívny vplyv na ponúkané služby, predaj produktov, ale aj komunikáciu so zákazníkom. Zvyšovanie kvality, transparentnosti a v konečnom dôsledku aj hodnoty pre klienta je cesta, ktorou sme sa vybrali."

 

 

 

Ako hodnotíte rok 2014 v poisťovníctve na Slovensku či v zahraničí z hľadiska vášho biznisu a udalostí, ktoré sa na ňom udiali?
Predchádzajúci rok bol pre poisťovne zaujímavý z viacerých dôvodov. V životnom poistení vidíme rastúci záujem o poisťovanie rizík, čo je plne v súlade s naším očakávaním a stratégiou a vidíme v ňom silný potenciál rastu aj v nasledujúcom období.

V minulom roku sme v našej poisťovni venovali veľa energie aj otázke zvyšovaniakvality poistenie a hodnoty pre klienta. Nechali sme sa otestovať, urobili detailný akčný plán ako a kde sa chceme zlepšovať. Téma kvality sa stáva na slovenskom poistnom trhu čoraz aktuálnejšia.

 

Čo najdôležitejšie sa vlani udialo konkrétne vo vašej spoločnosti? Čo by ste radi vyzdvihli - novinky, úspechy, zmeny atď.?
Rok 2014 bol úspešný pre všetky odvetvia nášho podnikania. Podarilo sa nám naštartovať procesy, ktoré budú mať dlhodobý pozitívny vplyv na ponúkané služby, predaj produktov, ale aj komunikáciu so zákazníkom. Veľa úsilia sme vložili do spustenia inovačných procesov, ktoré budú ovocie prinášať postupne. V oblasti neživotného poistenia sa začala rodiť nová produktová rada, ktorá detailne reflektuje potreby zákazníkov. Správnosť tejto cesty nám potvrdzuje výrazný nárast záujmu o poistenie Auto GO.

 

Čo očakávate na poistnom trhu od roku 2015 a na čom chcete „zapracovať“?  
Strategicky, a teda samozrejme aj v roku 2015 stále platí, že AXA pre svojich klientov prináša dlhodobé riešenia zabezpečenia ich finančnej budúcnosti s veľkým dorazom na krytie rizík, čomu stále prispôsobujeme a vylepšujeme ponúkané produkty. Zvyšovanie kvality, transparentnosti a v konečnom dôsledku aj hodnoty pre klienta je cesta, ktorou sme sa vybrali my.

Ak klient bude rozumieť tomu, čo a z akého dôvodu si kupuje, bude rozumieť aj dôležitosti poistenia. Nemenej dôležité je priblížiť poistné produkty ľuďom pomocou moderných technológii a digitalizácie. V porovnaní s ostatnými odvetviami, kde digitalizácia vedie k prehodnoteniu tradičných procesov azásadným spôsobom ovplyvňuje obchodné modely, je digitalizácia v poisťovníctve ešte stále na začiatku.

 

Ako bude v tomto roku prebiehať vaša spolupráca s maklérmi?
Na stratégií, ktorú voči našim externým partnerom dlhodobo uplatňujeme, neplánujeme nič meniť ani v roku 2015. Máme záujem o spoluprácu predovšetkým s partnermi, ktorí presadzujú rovnaké hodnoty ako AXA. Ide predovšetkým o orientáciu na potreby klienta, kvalitu finančného poradenstva a dlhodobú spoluprácu. Toto sú zároveň oblasti, na ktoré plánujeme neustále upriamovať našu pozornosť.

oPoisteni.sk

 

 

 

Zdroj: oPoisteni.sk

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články