AXA je najhodnotnejšou značkou medzi svetovými poisťovňami


			AXA je najhodnotnejšou značkou medzi svetovými poisťovňami
15.10.2014 Tlačové správy

 

  • AXA je už šiesty rok po sebe na prvom mieste medzi značkami svetových poisťovní, hodnota jej značky vzrástla o 14 %.
  • Na rebríčku Najekologickejších značiek (Best Green Brand) zaujíma AXA v rámci svojho odvetvia celosvetovo vedúcu pozíciu.

 

Server Interbrand [1] dnes potvrdil silu a vedúcu pozíciu značky AXA v odvetví poisťovní. Celkovo zaujíma AXA naprieč všetkými odvetviami 53. miesto medzi najhodnotnejšími svetovými značkami a 5. miesto medzi francúzskymi značkami, kedy jej hodnota vzrástla o 14 % a je odhadovaná na 8,12 miliardy USD.

Server Interbrand vyzdvihol najmä niekoľko zásadných úspechov dosiahnutých v roku 2014, ktoré ilustrujú vedúcu pozíciu spoločnosti AXA v danom odvetví i silu jej značky, ako napríklad expanzia do nových teritórií, investície do technických laboratórií a začínajúcich podnikov, partnerstvá s vedúcimi spoločnosťami a univerzitami v oblasti technológií, ale aj rôzne iniciatívy v rámci koncepcie spoločenskej zodpovednosti. Podľa portálu Interbrand sa „AXA inteligentne prispôsobuje zmenám vo svete,“ aby „posilnila svoje vzťahy s klientmi v podnikateľskej i spotrebiteľskej rovine“.

Portál Interbrand ďalej vyhodnotil spoločnosť AXA celosvetovo ako Najekologickejšiu značku (Best Green Brand [2]) medzi poisťovňami, kedy zdôraznil najmä jej úlohu pri riešení problémov zmeny klímy prostredníctvom podpory chápania ekologických rizík i znižovaním ekologickej stopy spoločnosti.

Všetci sme veľmi hrdí na to, že sme už šiesty rok po sebe vedúcou značkou medzi poisťovňami a že sa radíme medzi 100 najhodnotnejších svetových značiek naprieč všetkými odvetviami. AXA predstavuje strategické aktívum, ktoré priťahuje a udržiava svojich klientov, partnerov i talenty po celom svete. Sila našej značky pomáha našej expanzii na trhy s vyšším rastom a predstavuje konkurenčnú výhodu pri digitalizácii svojho podnikania,“  uviedla Véronique Weill, prevádzková riaditeľka skupiny AXA.

Každý deň sa po celom svete snažíme dokazovať, že vieme plniť záväzky našej značky – ochrániť našich klientov, poskytnúť im odborné skúsenosti v poistení a správe majetku, neustále zlepšovať naše služby, predstavovať silného a spoľahlivého partnera v časoch krízy, zachovávať najvyššie etické meradlá a šíriť pozitívny vplyv na spoločnosť prostredníctvom osvety a prevencie z hľadiska rizík.

V poslednom roku sme i naďalej pokračovali v investíciách do našej značky a jej jednotnosti – rebranding nášho amerického podniku pod názvom AXA predstavoval zásadný prelom v histórii skupiny. Zvýšili sme tiež spokojnosť klientov, podporou mobilných zariadení a poskytovaním inovatívnych služieb, ako napr. AXA Drive alebo MonAXA. Rada by som úprimne poďakovala všetkým našim zamestnancom i predajcom po celom svete, rovnako, ako predstaviteľom značky AXA v prvej línii, za ich vysoké nasadenie pri každodennom poskytovaní služieb našim klientom,“ dodala Véronique Weill.

 

AXA

 

[1] Rebríček Best Global Brands počíta hodnotu značky podľa troch kritérií – finančnej výkonnosti, sily značky a jej úlohy pri rozhodovaní o nákupe produktov a služieb. Viac informácií nájdete na: http://www.interbrand.com/

[2] Rebríček Najekologickejších svetových značiek vypočítava 50 spoločností s najlepšími výsledkami v oblasti udržateľnosti a z hľadiska vnímania ich ekologických snaženia verejnosti. 

 

Zdroj: AXA Group

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články