V rámci projektu vytvorí viac než 20 000 maloobchodných agentúr po celom svete „herné portály" nesúce značku AXA, s ktorými budú môcť jednotliví hráči komunikovať pomocou svojich mobilných zariadení v reálnom svete. AXA tak sprostredkuje unikátny herný zážitok a zároveň nový spôsob predstavenie značky ako pre existujúce i potencionálnych klientov.
„Veľmi si vážime toho, že môžeme byť súčasťou tohto exkluzívneho partnerstva so spoločnosťou NianticLabs a Google. Spojenie našej značky s týmto unikátnym interaktívnym zážitkom hry Ingress predstavuje krok vpred v digitalizácii a inováciách našej skupiny. Zároveň tiež novú cestu pre klientov k objaveniu našej značky aj našich pobočiek. AXA je teraz úplne prvý poisťovacou spoločnosťou v histórii, ktorá chráni ľudí ako v skutočnom tak aj virtuálnom svete," hovorí Frédéric Tardu, Riaditeľ Marketingu a Distribúcia AXA Group.
AXA zasahuje do virtuálneho príbehu hry Ingress tým, že umožňuje hráčom na rôznych miestach planéty, aby sa spojili s miestami a portálmi nesúcimi meno AXA, kde môžu nájsť takzvané „AXA štíty. Cez 8 miliónov aktivovaných hráčskych účtov vo viac než 200 krajinách sveta činí z ingresso inovatívnu mobilnú hru pre viacerých hráčov, ktorá transformuje oblasti a mestá z rôznych častí sveta na interaktívne zážitky plné tajomstiev, intríg a dobrodružstvo.
Za použitia technológie Google Maps je hráčovi prechádzajú a preskúmavajú svet okolo seba, navštevujú historicky zaujímavé miesta, parky a verejná umelecké diela, čo tiež vedie k objavovaniu skrytých "portálov", z ktorých uniká fiktívne tajomná energia.
Pri hraní budú jednotliví hráči hľadať či získavať virtuálne predmety k útoku alebo obrane jednotlivých Portálov. Štíty sú veľmi dôležitým prvkom obrany portálov v tejto hre a "AXA štíty", ktoré môžu hráči získať na miestach "AXA Portálov" sú tými najsilnejšími obrannými jednotkami v hre. "AXA Štíty" môžu byť nájdené aj na iných portáloch, ale pravdepodobnosť, že je hráč získa je na "AXA Portáli" oveľa vyšší.
"Naše partnerstvo s AXA je významným príkladom integrácie obchodných značiek z reálneho života a interaktívnych hier na mobilných zariadeniach. Obchodná značka AXA sa bez problémov integruje do príbehu hry Ingress a poskytuje významný bonus tým hráčom, ktorí objavia a spolupracujú s týmito lokáciami pri svojej každodennej ceste svetom okolo seba.
Ingress je momentálne dostupná na stiahnutie zadarmo na App Store pre iPhone a iPad a na Google Play pre Android zariadenia na webe ingress.com, "dopĺňa John Hanke, Generálny Manažér firmy Niantic Labs, divízie spoločnosti Google.
O Niantic Labs
Komentáre
Pridať komentár