„AXA chce svojim zamestnancom a tiež klientom vychádzať maximálne v ústrety a poskytovať im pridanú hodnotu. Preto prichádza s inštitútom ombudsmana. Ten prijíma podnety a upozornenia týkajúce sa netransparentných a spochybniteľných krokov v rámci finančnej skupiny AXA,“ vysvetľuje Jana Tarčáková Janičová, hovorkyňa finančnej skupiny AXA v SR.
Zriadením inštitútu ombudsmana spĺňa AXA požiadavku na zavedenie tzv. politiky whistleblowingu. Jej cieľom je poskytnúť zamestnancom alternatívny prostriedok pre oznamovanie špecifických záležitostí. A to priamo vedúcemu interného auditu či dozornej rade. AXA Group chce politiku whistleblowingu napĺňať aj preto, že akcie finančnej skupiny sú kotované na newyorskej burze. Riešenie reklamácií či poskytovanie informácií a poradenstvo o poistných produktoch má na starosti naďalej oddelenie call centrum a poistní poradcovia.
Anononymita je pri podávaní projektov zaručená. Ak však chce byť zadávateľ sťažnosti o výsledkoch prešetrenia prípadu informovaný, mal by uviesť svoje kontaktné údaje.
Táto forma by pre klientov mala byť poslednou možnosťou, akýsi najvyšší súd, kam sa môžu obrátiť, keď už zlyhali všetky dostupné možnosti. S ombudsmanom skupiny AXA sa môžu zamestnanci a klienti skontaktovať postredníctvom formulára na webových stránkách skupiny AXA: http://www.axa.sk/axa/sprava-pre-ombudsmana
AXA
Komentáre
Pridať komentár