„AXA sa už štvrtý rok po sebe stala najhodnotnejšou značkou v oblasti poisťovníctva. Je to pre nás veľká výzva a záväzok do budúcnosti, toto ocenenie si vážime. Naše ambície, byť jedným celosvetových lídrov vo finančnom zabezpečení a stať sa preferovanou spoločnosťou vo všetkých odvetviach podnikania vrátane spoločenskej zodpovednosti, sa nám tak darí napĺňať,“ hovorí Jana Tarčáková Janičová, hovorkyňa finančnej skupiny AXA v SR.
Hodnota značky a vedúca pozícia medzi poisťovňami oceňuje kvalitu produktov a služieb, ktoré AXA poskytuje svojim viac než 100 miliónom klientov na celom svete. V rámci globálnych cieľov dodržiava skupina AXA tri základné hodnoty: dostupnosť, vnímavosť a spoľahlivosť.
V celkovom rebríčku serveru Interbrand sa AXA umiestnila medzi všetkými svetovými značkami na 58. mieste. Patrí tiež do rebríčka päťdesiatich najekologickejších globálnych spoločností. Tie boli zverejnené serverom Interbrand koncom júna 2012. AXA tak získala ocenenie svojich snáh v oblasti životného prostredia a manažmentu prírodných zdrojov.
Pre zaujímavosť, v rebríčku spoločností prieskumu Interbrand sa na prvom mieste umiestnila aj tento rok Coca Cola. Druhé miesto získalo Apple a tretie IBM.
AXA
Komentáre
Pridať komentár