„Stabilné výsledky dosahujeme aj vďaka nastavenej stratégii zjednodušovania procesov a služieb, ktoré sú pre klientov zrozumiteľné a prístupné," povedala pre agentúru SITA vedúca oddelenia PR v Poštovej banke Naďa Urbanová. V roku 2014 spoločnosť zaznamenala zvýšený záujem predovšetkým o špecializované poistenia. Ide napríklad opoistenie pohrebných nákladov alebo detské poistenie.
Aj v roku 2015 chce poisťovňa pokračovať v nastavenej stratégii. Prioritou je pre nich zrozumiteľné a transparentné portfólio produktov a čo najdostupnejšie služby. „Zároveň sa budeme aj naďalej zameriavať na skvalitňovanie služieb klientom a zvyšovanie ich komfortu. Plánujeme užšiu spoluprácu s našou distribučnou sieťou, čo nás ešte viac priblíži k našim klientom," dodala Urbanová.
Zdroj: Agentúra SITA
Komentáre
Pridať komentár