Pri stávke na ňu kooperuje táto neživotná poisťovňa s inou japonskou poisťovňou Mitsui Sumitomo Insurance (MSI) a tiež Aioi Nissay Dowa Insurance (ADI).
Vysoký štandard umelej inteligencie
Umelá inteligencia firmy Tractable je zodpovedná za zhotovenie snímok a na mieste je pretvorí do podoby akéhosi posudku. Ten okamžite odovzdáva poisťovni na posúdenie nároku na poistné plnenie, ale aj autoservisu, čo skráti celý proces vybavenia škody údajne až o dva týždne. MS & AD vychádza podľa svojich údajov z toho, že táto pokročilá moderná technológia ušetrí spoločnosti celkovo ročne pri spracovaní škôd klientov až 360 000 pracovných hodín.
„Vďaka nasadeniu umelej inteligencie z dielne Tractable budeme schopní vyriešiť niektoré tradičné výzvy procesu likvidácie škôd, ako napríklad interné schvaľovanie a uvoľňovanie nákladov. Sme nadšení, ako je táto umelá inteligencia vyspelá. Jej vysoký štandard nám pomôže obslúžiť klientov rýchlejšie, pretože budeme schopní rozhodovať o poistných udalostiach obratom," vyhlásil Keiji Goto, riaditeľ technickej podpory MSI.
„Umelá inteligencia zmení spôsob, akým doteraz boli škody vybavované. Motoristi čoskoro spoznajú, že ich nároky budú spracované rýchlejšie," konštatoval zhodne Tadashi Yamanaka, vedúci odboru vybavenia škôd spoločnosti ADI. Zástupcovia Tractable sú potešení prijatím ich technológií poisťovňami. Podľa nich sľubuje poisťovniam pokrok v zjednodušení a urýchlení likvidačného procesu počas niekoľkých týždňov.
Nemecká Gothaer vsádza tiež na umelú inteligenciu
Na európskom trhu sa vydala podobnou cestou spoločnosť Gothaer v Nemecku. Kooperuje s cieľom budúceho využitia umelej inteligencie s berlínskym KI-Startup i2x. V pilotnej fáze zavádzania technológií zatiaľ podporuje umelá inteligencia zákazníkov poisťovne so sídlom v Kolíne nad Rýnom v telefonických rozhovoroch.
Pilot má priniesť závery, aké prevádzkové výsledky nasadenia technológií prináša. „Predovšetkým chceme spätnú väzbu od našich zamestnancov, či im softvér pomáha. Ide aj o to, či im dodá istotu vďaka zoznamu správnych výrazov a či tento skôr hravý postup vyhovuje. Kde by navrhli vylepšenia? Cielime skrátka na to, aby sa navzájom od seba zamestnanci a vývojári technológié aj projektový tím niečo naučili," komentovala súčasný proces Jennifer Dahmen z kompetentného oddelenia Gothaer.
Komentáre
Pridať komentár