Jej posolstvom je pripomenúť naoko obyčajné chvíľky, ktoré vytvárajú náš život a preto je potrebné vážiť si ich. Za novým konceptom a realizáciou stojí agentúra TriadAdvertising.
„Tentokrát sme sa snažili uchopiť komunikáciu životného poistenia inak, než tradičným zobrazovaním nečakaných, nepríjemných situácií, ktoré sa nám môžu kedykoľvek prihodiť. Zamerali sme sa na to pozitívne, čo v našich životoch máme, a často si to ale v dnešnej rýchlej dobe nestíhame uvedomiť. Tak vznikol nápad na ten moment, kedy sme šťastní, spokojní a zdraví. A my v AXA sa snažíme našim klientom pomáhať tieto krásne momenty chrániť,“ hovorí Oskar Sekereš, marketingový riaditeľ AXA pre ČR a SR.
Kampaň dostala názov #tenmoment, ktorý zároveň odkazuje na jej hlavný kreatívny motív. V živote každého človeka sa vyskytujú momenty, na ktorých mu naozaj záleží. Napríklad chvíle s rodinou a blízkymi – i keď sa môžu zdať všedné a obyčajné, v skutočnosti sú pre nás dôležité a vrývajú sa nám hlboko do pamäti. AXA pomáha prostredníctvom svojich produktov tieto výnimočné momenty ochrániť.
Komentáre
Pridať komentár2fQwl0N0V
You Sir/Madam are the enemy of confusion evyeewherr! http://pmoconexhde.com [url=http://ifwhov.com]ifwhov[/url] [link=http://olihumnt.com]olihumnt[/link]
vrodwpIsU
<a href="http://wwcubptp.com">Unaevielbble</a> how well-written and informative this was.
Yv3TCasyd
A few years ago I'd have to pay someone for this inotrmafion.