Poistenec si môže svoj termín na pobočke rezervovať jednoducho prostredníctvom webovej stránky union.sk. Do formulára klient uvedie účel stretnutia a zamestnanci kontaktného miesta sa vedia na jeho návštevu vopred pripraviť a zefektívniť tak vybavovanie akejkoľvek požiadavky.
„Hlavným cieľom tejto služby je vyjsť v ústrety klientom, ktorí uprednostňujú osobné stretnutie s klientskymi pracovníkmi Unionu v presne dohodnutom čase. Poistenec sa vyhne čakaniu a má zaručené vybavenie svojej žiadosti vo vopred určenú hodinu. Touto službou šetríme čas a zvyšujeme komfort našim poistencom,“ uviedla Elena Májeková, členka predstavenstva Unionu.
Ako ďalej doplnila prvotná myšlienka vznikla v rámci internej súťaže nápadov a bola testovaná niekoľko týždňov priamo na pobočke Bratislave, kde sa overovali najmä potreby klientov a ich reakcie na túto službu.
Online objednávanie na termín na pobočku môžu poistenci využívať v siedmych najväčších pobočkách po celom Slovensku (Banská Bystrica, Bratislava, Košice, Nitra, Poprad, Prešov a Žilina). O rezervovaní termínu je poistenec informovaný SMS správou a rovnako dostane 3 hodiny pred plánovaným termínom pripomienku. Rezerváciu termínu je možné zrušiť rezerváciu 2 hodiny vopred.
Komentáre
Pridať komentár