Axa už po siedmy rok zaujala prvé miesto medzi svetovými poisťovňami


			Axa už po siedmy rok zaujala prvé miesto medzi svetovými poisťovňami

Už siedmy rok po sebe zaujala AXA prvé miesto medzi všetkými značkami svetových poisťovní. Hodnota jej značky tento rok vzrástla o 14 %. Po prvýkrát sa dostala aj medzi 50 najhodnotnejších svetových značiek. S päťbodovým nárastom obsadila 48. miesto v rebríčku Best Global Brands.

 

Server Interbrand1 zverejnil výsledky rebríčka Best Global Brands, v ktorom sa opäť potvrdila sila a hodnota značky AXA: stala sa 48. najlepšou značkou na svete, vôbec najlepšou značkou na svete v konkurencii ostatných svetových poisťovní a nakoniec 4. najlepšou francúzskou značkou naprieč všetkými odvetviami. Jej hodnota medziročne vzrástla o 14 % a je v súčasnosti odhadovaná na 9,254 miliardy USD.

Našim cieľom je chrániť našich klientov a zaistiť, aby boli služby AXA v oblasti poisťovníctva i správy aktív dostupné všetkým, kedykoľvek a kdekoľvek. Táto stratégia prechádza všetkými našimi hodnotami po celom svete. Sme veľmi hrdí na to, že práve tento rok – kedy oslavujeme tridsiate výročie – získala AXA miesto medzi päťdesiatymi najhodnotnejšími značkami na celom svete. Rada by som preto poďakovala našim zamestnancom a distribútorom, pretože práve oni sú tými najlepšími ambasádormi značky AXA, ktorí ju denne pred našimi klientmi podporujú,“ hovorí Véronique Weill, prevádzková riaditeľka a členka riadiaceho výboru skupiny AXA.

Podľa serveru Interbrand je kľúčovým úspechom značky AXA, ktorý sa premieta do jej trvalého rastu, jej neustála investícia do značky v podobe narastajúceho biznisu a informovanosti o všetkom, čo sa vo vnútri spoločnosti deje – od firemnej kultúry po novo uzatvorené partnerstva či spolupráce. V roku 2015 značka AXA presadila svoju pretrvávajúcu dominanciu nielen ako najhodnotnejšia značka medzi svetovými poisťovňami, ale aj svojím vynikajúcim výkonom na poli finančných služieb, čo je tretia najväčšia oblasť zastúpená v rebríčku Best Global Brands.

Za posledné dva roky sme v hodnotení serveru Interbrand získali 11 bodov a zvýšili hodnotu značky AXA o 30 %. Tento úspech odráža predovšetkým pravidelnosť, dôslednosť a relevanciu našich investícií do značky. „Vďaka tomu sa AXA stala veľmi cenným majetkom a hnacím motorom pre viac ako 103 miliónov našich klientov a 130 tisíc distribútorov po celom svete. Vzťah s našimi klientmi je tak dnes na báze dennej diskusie o tom, ako môžeme zlepšiť naše služby tak, aby o najlepšie napĺňali ich potreby a očakávania. Som presvedčený o obrovskom potenciáli značky AXA, ktorý je z veľkej časti poháňaný našou ambíciou vždy predvídať, chrániť a starať sa o našich zákazníkov tak, aby sme pro nich boli tou najlepšou oporou v rýchlo sa meniacich podmienkach na finančných trhoch,“ dopĺňa Frédéric Tardy, riaditeľ marketingu a distribúcie skupiny AXA.

Zdroj: Axa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články