Server Interbrand1 zverejnil výsledky rebríčka Best Global Brands, v ktorom sa opäť potvrdila sila a hodnota značky AXA: stala sa 48. najlepšou značkou na svete, vôbec najlepšou značkou na svete v konkurencii ostatných svetových poisťovní a nakoniec 4. najlepšou francúzskou značkou naprieč všetkými odvetviami. Jej hodnota medziročne vzrástla o 14 % a je v súčasnosti odhadovaná na 9,254 miliardy USD.
„Našim cieľom je chrániť našich klientov a zaistiť, aby boli služby AXA v oblasti poisťovníctva i správy aktív dostupné všetkým, kedykoľvek a kdekoľvek. Táto stratégia prechádza všetkými našimi hodnotami po celom svete. Sme veľmi hrdí na to, že práve tento rok – kedy oslavujeme tridsiate výročie – získala AXA miesto medzi päťdesiatymi najhodnotnejšími značkami na celom svete. Rada by som preto poďakovala našim zamestnancom a distribútorom, pretože práve oni sú tými najlepšími ambasádormi značky AXA, ktorí ju denne pred našimi klientmi podporujú,“ hovorí Véronique Weill, prevádzková riaditeľka a členka riadiaceho výboru skupiny AXA.
Podľa serveru Interbrand je kľúčovým úspechom značky AXA, ktorý sa premieta do jej trvalého rastu, jej neustála investícia do značky v podobe narastajúceho biznisu a informovanosti o všetkom, čo sa vo vnútri spoločnosti deje – od firemnej kultúry po novo uzatvorené partnerstva či spolupráce. V roku 2015 značka AXA presadila svoju pretrvávajúcu dominanciu nielen ako najhodnotnejšia značka medzi svetovými poisťovňami, ale aj svojím vynikajúcim výkonom na poli finančných služieb, čo je tretia najväčšia oblasť zastúpená v rebríčku Best Global Brands.
Za posledné dva roky sme v hodnotení serveru Interbrand získali 11 bodov a zvýšili hodnotu značky AXA o 30 %. Tento úspech odráža predovšetkým pravidelnosť, dôslednosť a relevanciu našich investícií do značky. „Vďaka tomu sa AXA stala veľmi cenným majetkom a hnacím motorom pre viac ako 103 miliónov našich klientov a 130 tisíc distribútorov po celom svete. Vzťah s našimi klientmi je tak dnes na báze dennej diskusie o tom, ako môžeme zlepšiť naše služby tak, aby o najlepšie napĺňali ich potreby a očakávania. Som presvedčený o obrovskom potenciáli značky AXA, ktorý je z veľkej časti poháňaný našou ambíciou vždy predvídať, chrániť a starať sa o našich zákazníkov tak, aby sme pro nich boli tou najlepšou oporou v rýchlo sa meniacich podmienkach na finančných trhoch,“ dopĺňa Frédéric Tardy, riaditeľ marketingu a distribúcie skupiny AXA.
Komentáre
Pridať komentár