Prostredníctvom nich sa dozvedeli, že za február nezaplatili poistné včas alebo v správnej výške. V nasledujúcich dňoch po oznámení nedoplatku SZČO uhradili na účty pobočiek Sociálnej poisťovne spolu 333.990 eur.
Sociálna poisťovňa podľa hovorcu Petra Višvádera, v marci informovala o nedoplatkoch všetkých živnostníkov na Slovensku, ktorí majú v tejto inštitúcii aktuálne kontakty – mobilné číslo alebo e-mail. „Rozosielanie správ je služba poisťovne, ktorá živnostníkom pripomína aktuálny nedoplatok za predošlý mesiac."
Je v záujme všetkých odvádzateľov poistného, aby si v pobočkách SP aktualizovali kontaktné údaje a reagovali na správu o nedoplatku. Úhradou poistného včas a v riadnej výške, prípadne čo najrýchlejším vyrovnaním dlhu možno predísť narastaniu penále za každý deň omeškania platby a ďalším zákonným krokom pri vymáhaní dlhu (napríklad exekúcii) zo strany poisťovne.
Komentáre
Pridať komentár