Call centrum UNIQA poisťovne predĺžilo úradné hodiny pre klientov

Call centrum UNIQA poisťovne predĺžilo úradné hodiny pre klientov
Call centrum UNIQA poisťovne predĺžilo úradné hodiny pre klientov
20.8.2015 Poistný trh

Letné búrky a pretrvávajúce dažde stále spôsobujú klientom UNIQA poisťovne škody na domoch, domácnostiach či motorových vozidlách. V záujme rýchlejšej pomoci a likvidácie poistných udalostí predĺžila UNIQA poisťovňa úradné hodiny call centra, ktoré je od augusta 2015 klientom k dispozícii v pracovných dňoch od 8.00 hod – 18.00 hod.

Poisťovňa odporúča, aby klienti hlásili všetky poistné udalosti po búrkach čo najskôr.

Môžu tak urobiť:

  • telefonicky od pondelka do piatka v čase od 8:00 hod - 18:00 hod na čísle 0850 111 400
  • kedykoľvek online formulárom (okrem životných a úrazových poistení)
  • e-mailom na adresu cmd@uniqa.sk (okrem životných a úrazových poistení)
  • poštou na adresu: Lazaretská 15, 820 07 Bratislava
  • osobne na našich kontaktných miestach

Tlačivá a postup pre nahlásenie škody nájdu klienti na našej webstránke www.uniqa.sk v kategórii Služby - hlásenie poistných udalostí. Ihneď po nahlásení škody sa UNIQA poisťovňa snaží urobiť všetky potrebné kroky k čo najrýchlejšej likvidácii poistnej udalosti.

Zdroj: Uniqa poisťovna

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články