Poisťovňa Generali Slovensko získala napríklad II. miesto v kategórii Poistenie podnikania s produktom ProFi v súťaži Zlatá minca 2012. V čom sú jeho hlavné výhody oproti konkurencii?
Pri produkte ProFi, ktorý je určený na poistenie majetku a zodpovednosti malých a stredných podnikateľov, hodnotila odborná porota prospešnosť, efektívnosť, unikátnosť, inovatívnosť, transparentnosť a dostupnosť. Poistenie ProFi v sebe zahŕňa komplexnosť, a pritom variabilitu a individuálny prístup, možnosť ušitia poistenia na mieru a férovosť ceny, to znamená, že klient zaplatí len za to, čo naozaj potrebuje.
Ktoré ďalšie ocenenia v súťaži vás ešte potešili?
Porota pozostávajúca zo 73 slovenských ekonomických expertov ocenila spolu s produktom ProFi, ktorý sa umiestnil na 2. priečke, aj kapitálové životné poistenie SLNIEČKO, poistenie majetku DOMino a havarijné poistenie AUTOŽOLÍK, ktoré získali 3. miesto.
Ktoré skupiny klientov Vašej poisťovne majú záujem o produkt ProFi?
Produkt ProFi je postavený najmä na komplexnosti a variabilite, aby poistenie skutočne kopírovalo potreby malých a stredných podnikateľov. Najväčší záujem prejavujú podnikatelia už dlhodobo o poistenie majetku pre prípad poškodenia živelnými nebezpečenstvami ako napr. požiar, záplava a povodeň, víchrica atď. Ide najmä o poistenie prevádzkových budov, hnuteľných vecí, zásob, strojov a elektroniky. Čoraz viac sa však do popredia dostáva aj poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím osobám, ktorá s podnikateľskou činnosťou neodmysliteľne súvisí.
Z pohľadu štruktúry klientov ide naozaj o celé spektrum činností, ale z klasických podnikateľských činností prevládajú klienti z obchodu, služieb, dopravy, realitnej činnosti, z pohľadu zodpovednosti za škodu má najväčšie zastúpenie najmä zdravotná oblasť, účtovníctvo, finančné poradenstvo. Z ostatných subjektov ide väčšinou o obce, školy a bytové domy. Našou snahou je ponúknuť klientovi kvalitné komplexné poistenie, ktoré mu v prípade poistnej udalosti zabezpečí plynulú a rýchlu nápravu vzniknutých škôd tak, aby sa mohol aj naďalej venovať v plnej miere svojmu podnikaniu.
Medzi úspešnými produktami životného poistenia sa objavil váš produkt SLNIEČKO a SLNEČNICA+ 33. Upravovali ste v tomto roku produktové portfólio v životnom poistení - máte nejaké novinky?
Poisťovňa Generali Slovensko uviedla v roku 2012 na trh niekoľko nových produktov životného poistenia. Na začiatku roka priniesla nové investičné životné poistenie La Vita. Ide o moderné investičné poistenie, ktoré je maximálne flexibilné, a preto sa ľahko prispôsobí potrebám jednotlivca i celej rodiny. Klienti si vzhľadom na ich aktuálnu životnú situáciu môžu sami nakombinovať jednotlivé riziká a rozhodnúť sa, či okrem krytia rizík chcú aj zhodnocovať svoje úspory. V septembri sme priniesli na trh nové kapitálové životné poistenia Prima Vita, ktoré v sebe spája poistnú ochranu a zabezpečenie sa do dôchodku. Produkt je určený najmä klientom, ktorí si chcú vytvoriť finančnú rezervu na dôstojné prežitie dôchodkového veku.
Kam podľa vás budú smerovať trendy v danej oblasti?
Vývoj životného poistenia v súčasnosti najviac ovplyvňuje rozhodnutie Európskeho súdneho dvora a „gender“ smernica EÚ, na základe ktorých bude od 21. decembra zakázané zohľadňovať faktor pohlavie pri stanovovaní ceny poistenia. V dôsledku toho musia poisťovne pristúpiť k úprave produktov, resp. výšky poistného, ktoré bude rovnaké pre ženy aj mužov (unisex sadzby).
oPoisteni.sk
Ocenenia poisťovne Generali Slovensko v súťaži Zlatá minca 2012
Komentáre
Pridať komentár