Vznikol nový tím Riadenia strategického partnerstva a digitalizácie, ktorý sa bude venovať rozvoju digitalizácie, inováciám a budovaniu nových strategických partnerstiev. Poslednou zmenou k tomuto dátumu je vznik nového oddelenia Customer Value Management, ktorý bude vytvárať nové produkty a služby na mieru v rôznych segmentoch na základe potrieb klientov.
Ľubor Vrlák – riaditeľ nového zjednoteného Obchodného útvaru a člen predstavenstva
Po úspešnom zavŕšení projektu transformácie distribučných sietí dochádza tiež k zlúčeniu útvarov interného a externého predaja do spoločného Obchodného útvaru. Od nového roka ho riadi člen predstavenstva Ľubor Vrlák, ktorý v rámci AXA predtým zastával pozíciu riaditeľa útvaru externej distribučnej siete.
„Aby sme mohli naše distribučné kanály ďalej rozvíjať a využívať tak všetkých pozitívnych synergických efektov, dochádza k zlúčeniu tradičných kanálov, ktoré umožnia alokovať zdroje, ktoré budú investované do digitalizácie a inovácií. Pevne verím, že sa súčasné zmeny pozitívne premietnu do ďalšieho rozvoja spoločnosti a prispejú k dosiahnutiu priorít v rámci nášho štandardu kvality predaja," hovorí Ľubor Vrlák, riaditeľ Obchodného útvaru.
Michael Pupala – riaditeľ nového útvaru Riadenia strategického partnerstva a digitalizácie a člen predstavenstva
Dlhodobou ambíciou stratégie skupiny AXA je intenzívna investícia do digitalizácie a inovácií tak, aby klientom umožnila ľahký prístup k produktom a službám vďaka využitiu nových technológií. Na začiatku roka preto tiež vznikol nový útvar Riadenia strategického partnerstva a digitalizácie, ktorý povedie člen predstavenstva Michael Pupala, ktorý bol doposiaľ na pozícii riaditeľa útvaru internej distribučnej siete.
„Pre našich zákazníkov vytvoríme voľné a flexibilné prostredie, a to vďaka otvorenému distribučnému a servisnému modelu, vďaka ktorému budú mať svoju poisťovňu vždy nablízku. Chceme ponúknuť to najlepšie z tradičnej distribúcie a služby doplníme o nové spôsoby komunikácie, servisu a predaja, plne využívajúce aktuálne i budúce technológie," hovorí Michael Pupala, riaditeľ útvaru Riadenia strategického partnerstva a digitalizácie.
David Poes - riaditeľ nového úseku Customer Value Management
Vznik úseku Customer Value Management je úzko spätý s napĺňaním stratégie AXA ponúkať klientom produkty a služby presne podľa ich potrieb. Vedením nového úseku, ktorého súčasťou sú tri oddelenia, produktový manažment, marketingová komunikácia a business intelligence, bol poverený David Poes, ktorý predtým zastával pozíciu vedúceho úseku vývoja produktov životného poistenia.
„Úlohou všetkých troch oddelení nového úseku bude priniesť vyššiu hodnotu do našich produktov a služieb tak, aby ešte lepšie zodpovedali potrebám klientov a trendom súčasnej spoločnosti," hovorí David Poes, riaditeľ úseku Customer Value Management.
Skupina AXA
Komentáre
Pridať komentár