-
Už niekoľko rokov je značka Allianz hodnotená v indexe udržateľnosti Dow Jones najvyššie medzi poisťovateľmi.
Podľa prieskumu konzultačnej spoločnosti Interbrand, hodnota značky Allianz sa medziročne zvýšila o 8 percent a jej súčasná hodnota je približne 6,7 miliardy amerických dolárov. V rebríčku spoločnosti Interbrand, ktorá hodnotí najlepšie globálne značky, je Allianz 63. najhodnotnejšia značka na svete.
Na celom svete má Allianz viac ako 78 miliónov zákazníkov a viac ako 600-tisíc ambasádorov v podobe zamestnancov, obchodných reprezentantov alebo partnerov, ktorí pracujú spolu na úspechu značky Allianz. V súlade s týmto cieľom, približne 80 percent spoločností v skupine Allianz vystupuje pod jednotnou značkou Allianz.
Interbrand konštatuje, že snahy skupiny Allianz prísť s novými a inovatívnymi prístupmi pri kontakte s klientmi posilňujú celkovú skúsenosť so značkou naprieč rôznymi trhmi a ponukami produktov. To vytvára atmosféru dôvery medzi rôznymi akcionármi a vytvára trvalú hodnotu.
„Zelená“ značka
Allianz sa taktiež nachádza v rebríčku top 50 najlepších globálnych zelených značiek, ktorý taktiež zostavuje Interbrand. Navyše, už niekoľko rokov je značka Allianz hodnotená v indexe udržateľnosti Dow Jones najvyššie medzi poisťovateľmi. To len dokazuje, že všetky zelené iniciatívy Allianz sú ocenené, či už sú to investície do obnoviteľných zdrojov, neutrálny dopad obchodných operácií na klímu či ponuka „eko“ produktov.
„Úspešná obchodná stratégia zahrňuje nielen dobré finančné výsledky, ale čo je najdôležitejšie, spokojných klientov, ktorí dostávajú vynikajúce služby a produkty prispôsobené ich potrebám. Súčasní zákazníci chcú komunikovať s poisťovňou pomocou rôznych prostriedkov, takže musíme investovať do technológie a neustále posúvať naše úsilie o digitalizáciu. Naším cieľom je byť považovaný za dôveryhodného partnera, a to je pilierom všetkých našich snáh,“ hovorí Christian Deuringer, zodpovedný za manažment značky v skupine Allianz.
Sponzorské aktivity podporujú značku Allianz
Dobre namiešaný balík globálnych a lokálnych sponzorských aktivít podporuje skúsenosť so značkou Allianz, pričom tieto aktivity sú zamerané nielen externe, ale aj interne. Cez zapojenie zamestnancov spoločnosť vytvára sieť ambasádorov značky vo vnútri spoločnosti, ktorá ďalej šíri pozitívny obraz značky Allianz medzi svojimi priateľmi, rodinou alebo obchodnými partnermi.
Allianz pokračuje v sponzorských aktivitách v oblastiach, v ktorých existuje silné prepojenie s jej obchodným zameraním, ako je napríklad bezpečnosť na cestách a Formula 1 alebo pomoc ľuďom znovu sa začleniť do spoločnosti po úraze v paralympijskom športe. Futbalový kemp pre malých futbalistov, golfový tábor alebo hudobný kemp s pianistom Lang Langom zas pomáha mladým ľuďom zapojiť sa do dialógu medzi kultúrami.
A rodina štadiónov Allianz sa tiež rozširuje. Posledný člen, Allianz Riviera v Nice bola otvorená koncom septembra a predstavuje super moderný a udržateľný štadión s multifunkčným využitím. Ďalší štadión, Allianz Parque, pribudne v Sao Paulo už nasledujúci rok.
Allianz - Slovenská poisťovňa
Vedeli ste, že...
-
vyše 10-tisíc dopytov mesačne zaznamenáva aplikácia „Poistné udalosti“ na vybavovanie škôd online?
-
počas záplav v roku 2013 sme vyplatili už vyše 5 miliónov eur?
-
v roku 2012 evidovala Allianz - SP 6 804 637 poistných zmlúv?
-
produkty Allianz - SP získali za desať rokov až 78 ocenení Zlatá minca?
-
od svojho vzniku venovala Nadácia Allianz na verejnoprospešné projekty vyše 900-tisíc eur?
Komentáre
Pridať komentár