AXA vykázala za vlaňajšok zisk 19 miliónov eur. V Česku i na Slovensku


			AXA vykázala za vlaňajšok zisk 19 miliónov eur. V Česku i na Slovensku

Selektívny rast v oblasti rizikového poistenia (medziročne o 9 %) umožnil skupine AXA v SR a ČR plne vyrovnať nepriaznivé trhové podmienky v segmentoch sporiacich a investičných produktov a dosiahnuť za rok 2016 celkové výnosy vo výške 0,6 mld. eur.

Dôraz na budovanie pozície lídra v oblasti inovácií sa prejavilo vo vyššej miere spokojnosti klientov a angažovanosti zamestnancov. Následne potom rastúca miera digitalizácie umožnila zvýšiť internú efektivitu a dosiahnuť tak medziročné zníženie nákladov o 3 %. Kombinácia všetkých týchto faktorov umožnila skupine AXA ČR/SR dosiahnuť v roku 2016 rekordný zisk vo výške 19 miliónov eur, čo predstavuje 28 % nárast v porovnaní s rokom 2015.

Rastúca efektivita poháňaná digitalizáciou, segmentovaný rast v oblasti krytí rizík a väčšia angažovanosť našich zamestnancov nám umožnili v roku 2016 dosiahnuť rekordný zisk vo výške 19 miliónov eur. Skupine AXA sa v Česku a na Slovensku podarilo vytvoriť stabilné základy pre ďalší rast v súlade s našou strategickou ambíciou byť lídrom trhu vo vybraných segmentoch,“ komentuje finančné výsledky Peter Socha, riaditeľ útvaru životného poistenia a dôchodkového zabezpečenia AXA ČR/SR.

Ako ďalej dodáva, vďaka rastovej stratégii v rizikovom poistení sa im podarilo úplne vyvážiť nepriaznivé vplyvy v odvetviach sporiacich a investičných produktov spôsobené nízkymi úrokovými sadzbami a dosiahnuť za rok 2016 celkové hrubé výnosy vo výške 0,6 mld. eur. „Pritom sa nám už druhý rok po sebe podarilo potvrdiť, že všetky spoločnosti skupiny AXA, vrátane neživotného poistenia, sú ziskové. Preto považujeme rok 2016 za mimoriadne úspešný.“

Okrem zvyšovania kvality predaja sa výsledky skupiny AXA podstatne zlepšujú i vďaka zvyšovaniu efektivity pomocou digitálnych riešení, predovšetkým v distribúcii. V roku 2016 bolo 67 % všetkých nových zmlúv spracovaných elektronicky.

Zákazníci od nás očakávajú takmer okamžitú reakciu, ale aj určitú blízkosť a rady prispôsobené osobným potrebám. Bez ohľadu na to, aký spôsob kontaktu s nami si zvolia, musí byť pre nich vždy príjemný, bezproblémový a vysoko kvalitný. Preto distribučné siete adaptujeme týmto potrebám, poskytujeme im predovšetkým vysoko výkonné digitálne nástroje k prehlbovaniu vzťahov s našimi klientmi,“ hovorí David Poes, riaditeľ pre služby zákazníkom finančnej skupiny AXA v ČR a na Slovensku.

Digitálne riešenia pozitívne ovplyvňujú spokojnosť zákazníkov. Hodnota pre zákazníkov sa tvorí predovšetkým vďaka stabilným výnosom dôchodkových fondov a poistením rizík. Zameranie na rast v rizikovom životnom poistení prispelo k zvýšeniu počtu novo uzatvorených zmlúv medziročne o 50 % a k nárastu portfólia o 18 %. Podiel rizikového životného a neživotného poistenia v celkovej produkcii skupiny AXA v roku 2016 prekročil 50 %.

Naším poslaním je pomôcť ľuďom žiť lepší život a byť lídrom vo vybraných segmentoch ponúkajúci ľahko dostupné riešenia, kedykoľvek a kdekoľvek ich naši zákazníci potrebujú. Svoje poslanie vnímame oveľa obšírnejšie, ako len tvorbu produktov. Patrí k nemu i prevencia, ochrana a podpora prostredníctvom čo najkvalitnejších služieb a dobrá znalosť očakávaní našich klientov,“ hovorí Robert Gauci, generálny riaditeľ finančnej skupiny AXA v ČR/SR.

„Ako hlavné strategické priority do budúcnosti vidíme zjednodušovanie a ďalšiu digitalizáciu našich procesov, zvyšovanie znalosti ako existujúcich, tak budúcich potrieb klientov vďaka výkonnému spracovaniu dát, posilňovanie modelu distribúcie s využitím spolupráce s externými partnermi a ďalší rozvoj vlastnej distribučnej siete a priameho prístupu k zákazníkom,“ uzatvára Gauci.

Zdroj: Axa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články