"Šport je medzinárodným jazykom, ktorý spája ľudí zo všetkých oblastí života a vytvára miestne č dokonca svetové společenstvá, založené na kolektívnom záujme a vášni. Tieto společenstvá hrajú zjednocujúcej úlohu v nasej snahe pomôcť ľuďom zlepšiť ich životy. To je dôvod, prečo sa Allianz tak silno orientuje na sponzorstvo športu na celom svete," hovorí Christian Deuringer, ktorý je zodpovedný za celosvetový management značky v skupine Allianz.
Spolu so svetoznámu "Allianz Arénou" v Mníchove dva nové štadióny rozširujú rodinu Allianz športových areálov už na štyroch zástupcov. Okrem športových "stánkov" v Nice a Londýne totiž už od začiatku tohtoročného roku nesie značku Allianz jedno z hlavných športovísk v Sydney, "Allianz Stadium."
"Pomenovanie športového štadióna so sebou prináša silný emočný aspekt. Pre nehmotnú značku, akou je Allianz, sa tak štadión rýchlo stáva ďalším domovom a zdrojom hrdosti jej zamestnancov, "dodáva Deuringer.
V súčasnosti je Allianz svetovým poskytovateľom finančných služieb klientom vo viac ako 70 krajinách sveta s približne 600 000 vyslancami tejto značky - zamestnancami, maklérmi, agentami a ďalšími partnermi. Po desiatich rokoch procesov zmena značky sa dnes väčšina obchodných aktivít odohráva pod hlavičkou Allianz. "Výber sponzorských aktivít je podriadený snahe zvýšiť povedomie a pozitívne vnímanie značky Allianz," uzatvára Deuringer.
Allianz
Komentáre
Pridať komentár