Vďaka tomu sa budú dať pre nízkorizikových vodičov jednoduchšie ušiť produkty na mieru, a to navyše za priaznivé ceny.
V súlade s novou stratégiou skupiny Generali sa jej kúpou spoločnosti MyDrive podarilo získať profesionálne centrum na analyzovanie dát, ktorého kompetencie sa ďalej rozšíria. Vznikne centrum zamerané na telematické riešenia, nadobudnuté know-how bude slúžiť všetkým segmentom a útvarom.
Uvedená transakcia tak prispieva k tomu, aby skupina Generali vylepšila svoju podnikovú platformu a vyvíjala inovačné, inteligentné produkty šité na mieru podľa špecifických požiadaviek zákazníkov.
ValterTrevisani, vedúci poistenia a zaistenia skupiny Generali, povedal: „Akvizícia spoločnosti MyDrive predstavuje významný krok pri vykonávaní novej stratégie skupiny Generali so zameraním na zákazníka a na široké využitie nových technológií a nástrojov analýzy dát. MyDrive je profesionálnym centrom na vytváranie profilov správania sa: vyvíjame mnohé projekty v oblasti telematiky a vďaka novým zručnostiam, ktoré spoločnosť týmto nadobúda, je naším cieľom stať sa najlepšou poistnou voľbou vďaka prepojenosti riešení a ich inovatívnosti. Rozhodnutie stavať na tak mladej spoločnosti navyše dokazuje ochotu skupiny Generali investovať do talentov a odbornosti.“
LindenHolliday, generálny riaditeľ spoločnosti MyDriveSolutions, povedal: „Ľudia v tíme spoločnosti MyDrive sú nadšení a hrdí, že sa môžu pridať k Generali. Ako začínajúci podnik sme nadobudli odborné zručnosti, čím sme sa stali celosvetovo poprednou spoločnosťou v analyzovaní dát a softvérovom inžinierstve. V kombinácii s vedúcou pozíciou skupiny Generali v oblasti poistnej telematiky teraz môžeme dosiahnuť nové úrovne inovácie, prevádzkovú účinnosť a výkonnosť v oblastiach, akými sú napríklad inteligentné domácnosti či zdravotná starostlivosť, čím vytvoríme nové produkty“.
Spoločnosť MyDrive používa dáta zákazníkov zozbieraných z viacerých technologických nástrojov, akými sú čierne skrinky alebo smartfóny s cieľom vyhodnotiť správanie sa používateľov, ktorí sa rozhodnú pre nové produkty. Vďaka tomu sa môžu vytvoriť také produkty, aké zákazníci potrebujú.
Nové telematické centrum so sídlom v Londýne, v súčasnosti špecializované na segment motorových vozidiel, rozšíri svoje aktivity v oblasti analýzy dát o ďalšie sektory – od prevencie podvodov až po sofistikovanú segmentáciu zákazníkov, čím umožní vytváranie synergií v rámci spoločnosti a optimalizáciu ponuky produktov.
Komentáre
Pridať komentár