Skupina Generali prevzala spoločnosť MyDriveSolutions


			Skupina Generali prevzala spoločnosť MyDriveSolutions
25.7.2015 Technológie

Skupina Generali prevzala spoločnosť MyDriveSolutions. Ide o anglický podnik založený v roku 2010, ktorý patrí medzi vedúce spoločnosti vo využívaní nástrojov na analýzu dát, ktorými sa zisťujú štýly vedenia auta.

 

Vďaka tomu sa budú dať pre nízkorizikových vodičov jednoduchšie ušiť produkty na mieru, a to navyše za priaznivé ceny.

V súlade s novou stratégiou skupiny Generali sa jej kúpou spoločnosti MyDrive podarilo získať profesionálne centrum na analyzovanie dát, ktorého kompetencie sa ďalej rozšíria. Vznikne centrum zamerané na telematické riešenia, nadobudnuté know-how bude slúžiť všetkým segmentom a útvarom.

Uvedená transakcia tak prispieva k tomu, aby skupina Generali vylepšila svoju podnikovú platformu a vyvíjala inovačné, inteligentné produkty šité na mieru podľa špecifických požiadaviek zákazníkov.

ValterTrevisani, vedúci poistenia a zaistenia skupiny Generali, povedal: „Akvizícia spoločnosti MyDrive predstavuje významný krok pri vykonávaní novej stratégie skupiny Generali so zameraním na zákazníka a na široké využitie nových technológií a nástrojov analýzy dát. MyDrive je profesionálnym centrom na vytváranie profilov správania sa: vyvíjame mnohé projekty v oblasti telematiky a vďaka novým zručnostiam, ktoré spoločnosť týmto nadobúda, je naším cieľom stať sa najlepšou poistnou voľbou vďaka prepojenosti riešení a ich inovatívnosti. Rozhodnutie stavať na tak mladej spoločnosti navyše dokazuje ochotu skupiny Generali investovať do talentov a odbornosti.“

LindenHolliday, generálny riaditeľ spoločnosti MyDriveSolutions, povedal: „Ľudia v tíme spoločnosti MyDrive sú nadšení a hrdí, že sa môžu pridať k Generali. Ako začínajúci podnik sme nadobudli odborné zručnosti, čím sme sa stali celosvetovo poprednou spoločnosťou v analyzovaní dát a softvérovom inžinierstve. V kombinácii s vedúcou pozíciou skupiny Generali v oblasti poistnej telematiky teraz môžeme dosiahnuť nové úrovne inovácie, prevádzkovú účinnosť a výkonnosť v oblastiach, akými sú napríklad inteligentné domácnosti či zdravotná starostlivosť, čím vytvoríme nové produkty“.

Spoločnosť MyDrive používa dáta zákazníkov zozbieraných z viacerých technologických nástrojov, akými sú čierne skrinky alebo smartfóny s cieľom vyhodnotiť správanie sa používateľov, ktorí sa rozhodnú pre nové produkty. Vďaka tomu sa môžu vytvoriť také produkty, aké zákazníci potrebujú.

Nové telematické centrum so sídlom v Londýne, v súčasnosti špecializované na segment motorových vozidiel, rozšíri svoje aktivity v oblasti analýzy dát o ďalšie sektory – od prevencie podvodov až po sofistikovanú segmentáciu zákazníkov, čím umožní vytváranie synergií v rámci spoločnosti a optimalizáciu ponuky produktov.

Zdroj: Generali

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články