ING oznámila premenovanie európskej poisťovacej časti ING. Novou značkou je NN


			ING oznámila premenovanie európskej poisťovacej časti ING. Novou značkou je NN
3.10.2013 Tlačové správy

ING oznámila budúce premenovanie európskej poisťovacej časti ING, európskej ING InvestmentManagement a holandskej Nationale-Nederlanden na NN. Premenovanie prebehne budúci rok v súvislosti s plánovaným vstupom na burzu (tzv. IPO).

Aby sme zostali i naďalej nablízku našim zákazníkom na všetkých trhoch, kde pôsobíme, novou značku NN budeme väčšinou používať spolu so známou lokálnou časťou názvu, napríklad NN Životná poisťovňa. Konečné rozhodnutie o miestnych názvoch bude urobené v úzkej spolupráci s managementom v danej krajine a bude včas komunikované. ING InvestmentManagement sa premenuje na NN InvestmentPartners, ktoré vystihuje špecifickú náplň jej obchodnej činnosti a zároveň potvrdzuje jej príslušnosť ku značke NN.  

Samotný proces rebrandingu bude pozvoľný a odštartuje vo chvíli, keď ING úspešne vstúpi na burzu. Do toho momentu budú spomínané spoločnosti fungovať pod svojimi súčasnými značkami. Dnešné oznámenie nemá žiadny vplyv na značku ING Bank.

„Poisťovacia časť ING pokračuje v príprave na nezávislú budúcnosť podľa plánu. Dnešné oznámenie novej značky NN je dôležitým míľnikom, ktorý dokladá, že sme sa ocitli na konci procesu reštrukturalizácie ING Group. Tieto zmeny sú súčasťou našej snahy postarať sa o to, aby bol náš biznis silný a udržateľný i do budúcnosti, pričom našou hlavnou prioritou sú potreby našich zákazníkov,“ okomentoval dnešné oznámeniegenerálny riaditeľ ING Group RalphHamers.

Nový názov NN odkazuje na 170-ročnú tradíciu holandského poisťovníctva a zároveň spĺňa požiadavky modernej a medzinárodnej značky. „Máme veľkú radosť, že našou novou značkou bude NN. Budujeme novú spoločnosť, ktorá v jednej atraktívnej značke združuje tri významné značky, ktoré pôsobia na európskom trhu životného poistenia a správy investícií. Aj keď je NN novou značkou, vychádza z dlhoročnej tradície. Veríme, že tento smer je správny pre našu spoločnosť i našich klientov. A keďže chceme i na lokálnej úrovni zostať blízko svojim zákazníkom, bude súčasťou značky v jednotlivých krajinách aj lokálna časť názvu,“ dodáva LardFriese, viceprezident ING Insurance.

ING

Zdroj: ING

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články