ING: Máme novú facebookovú aplikáciu o dôchodkoch


			ING: Máme novú facebookovú aplikáciu o dôchodkoch
18.11.2013 Tlačové správy

Kedy je ideálny čas začať si sporiť na dôchodok? Aký je rozdiel medzi II. a III. pilierom? A na čo sa hodí kapitálové životné poistenie? Nielen na tieto otázky vám odpovie nová aplikácia na facebookovej stránke ING Poisťovne Otázky a odpovede s podtitulom Neviete si rady?


Moderné firmy vedúna Facebooku dialóg
Napriek tomu, že množstvo slovenských firiem má dnes na tejto sociálnej sieti vytvorený profil, iba menšina vedie s užívateľmi dialóg. Ako ukazujú prieskumy, viesť iba jednostrannú komunikáciu a promovať značku však užívateľom Facebooku zďaleka nestačí. Medzi príkladyaktívneho dialógu s pridanou hodnotounedávno pribudla aplikácia Otázky a odpovede z dielne ING Poisťovne.

Aplikácia funguje na Facebooku od septembra a je užitočným nástrojom prevšetkých, ktoríhľadajúodpovedena otázkyopoistení. "Pri vývoji aplikácie sme mysleli predovšetkým na to, aby sme širokej verejnosti poskytli prehľadný zdroj informácií. Naším cieľom bolo vytvoriť priestor, kde používatelia nájdu stručné a jasné odpovede, vďaka ktorým sa lepšie zorientujú v problematike dôchodkov a životnéhopoistenia,“ opisuje novinku Eva Takáčová, manažérka marketingu poisťovacej časti ING.


Ľudia sa na Facebooku zaujímajú o zabezpečenie budúcnosti
Za pár týždňov svojho fungovania si aplikácia získala množstvo priaznivcov, ktorí vítajú možnosť rozšíriť svoje znalosti ohľadom finančnej budúcnosti. A čo ľudí najviac zaujíma? Vzhľadom na nadchádzajúce legislatívne zmeny v oblasti doplnkového dôchodkového sporenia sú užívatelia zvedaví, čo to v praxi pre nich bude znamenať. „Ľudia registrujú, že od 1. januára 2014 prejde III. pilier obmenou, a preto chcú vedieť, aký vplyv to bude mať na ich doplnkové sporenie na dôchodok s príspevkom zamestnávateľa. Časté sú tiež otázky o fungovaní produktov životného poistenia a možnostiach zabezpečiť svojich najbližších pre prípad úrazu či smrti. Teší nás, že ľudia prejavujú aktívny záujem riešiť svoju finančnú budúcnosť,“komentuje úspech aplikácie Alena Fábryová, manažérka pre dôchodky ING Tatry-Sympatia a INGDSS.

Ako nová aplikácia funguje?
Obsahuje deväť tematických kategórií, pričom každá z nich sa skladá z vopred definovaných otázok.Pokiaľ však užívateľ medzi nimi nenájde potrebnú informáciu, môže sa opýtať cez formulár na čokoľvek ďalšie. Odpoveď dostane v podobe ​​správy na svoj facebookový profil a zároveň ju nájde aj v samotnej aplikácii, medzi ostatnými otázkami danej kategórie. Obsah Otázok a odpovedí sa tým neustále rozširuje a stále lepšie reflektuje témy, ktoréľudí najviac zaujímajú.

ING
                                                  

Zdroj: ING

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články