Dovolenkárov trápia žalúdočné problémy či úrazy

14.8.2014 Tlačové správy

 

 

Dovolenka býva príjemným oddychom, no počas dní voľna môžu prekvapiť aj nepríjemné zdravotné problémy. ČSOB Poisťovňa eviduje počas tohto leta hlásenia, ktoré sa týkajú najmä žalúdočných problémov, úrazov, problémov dýchacích ciest, ale aj bolesti zubov, zlomeniny či problémy s očami. Ponúkame niekoľko príkladov hlásení, ktoré sme zaznamenali počas tohtoročnej letnej dovolenkovej sezóny.

 

 

Spadol naňho strom

Klient ČSOB  Poisťovne pracujúci vo Francúzsku ako drevorubač sa zranil pri práci - spadol na neho strom. Vzhľadom na vážne poranenia si vyžadoval jeho stav takmer 20-dňovú hospitalizáciu. Náklady za dennú starostlivosť v nemocnici boli vo výške približne 2 000 €. Následne bol muž v sprievode lekára letecky prevezený na Slovensko. Celkové náklady na prevoz dosiahli výšku 10 614,6 € a boli v plnej výške hradené ČSOB Poisťovňou.

Spadol z rebríka

Muž spadol pri výmene žiarovky počas pobytu vo Švédsku z rebríka, pričom si spôsobil komplikovanú zlomeninu bedrovej kosti. Hospitalizovali ho a po stabilizovaní zdravotného stavu ho poslali domov (ubytovanie vo Švédsku). Vzhľadom na to, že klient sa nevedel o seba postarať, poisťovňa rozhodla, že klienta je potrebné previezť na Slovensko. ČSOB Poisťovňa za ním vyslala jeho brata, ktorý ho sprevádzal počas prevozu späť na územie Slovenska. ČSOB Poisťovňa tak uhradila náklady na storno pôvodnej spiatočnej letenky zraneného klienta, náklady na letenky na vyslanie brata ako sprevádzajúcej osoby ako aj časť nákladov na ošetrenie a hospitalizáciu klienta vo švédskej nemocnici.

Vykradli im auto

Dovolenkári si v Taliansku chceli prezrieť baziliku, preto zaparkovali auto blízko nej a išli na krátku exkurziu. Po chvíli začuli alarm svojho auta, ale keď vybehli z baziliky, zbadali na aute vybité okná a po jeho prezretí zistili, že z auta zlodeji ukradli všetku batožinu (osobné doklady, osobné veci, peniaze, šaty, atď.). Poisťovňa následne preplatila náklady na obstaranie nových dokladov a náklady na kúpu nevyhnutných vecí do výšky poistnej sumy.

Prejedol sa

Klient mal počas dovolenky v Turecku silné bolesti v bruchu, preto šiel do nemocnice. Na základe vyšetrení mu však zistili, že našťastie nejde o nič vážne, silné bolesti v bruchu boli spôsobené nahromadenými vetrami v brušnej dutine spôsobenými zápchou, ktorú klient dostal zmenou stravy, zníženým pohybom a väčším príjmom stravy ako zvyčajne. Náklady na vyšetrenia boli uhradené z poistenia liečebných nákladov.

Ako postupovať, ak máme na dovolenke problém

Kontaktujte asistenčnú službu

Asistenčná služba dovolenkára usmerní a poradí, ako postupovať v ďalších krokoch. Odporučí napríklad lekára či zdravotnícke zariadenie, pomôže s komunikáciou so zariadením a podobne.

Asistenčná služba je klientom ČSOB Poisťovne  k dispozícii nonstop s možnosťou komunikácie v slovenskom jazyku. Klient môže asistenčnú službu kontaktovať telefonicky na tel. čísle +421 2 445 0050. Na požiadanie klienta asistenčná služba následne ihneď spätne kontaktuje klienta.

Asistenčná služba je veľmi ľahko dostupná aj prostredníctvom mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking. Cez mobilnú aplikáciu ju klient kontaktuje len prostredníctvom jedného kliknutia.

Pomôže aj „Cestovný asistent“

Od júna je súčasťou bezplatnej mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking aj funkcia Cestovný asistent. Dovolenkár sa do nej dostane aj bez pripojenia na internet. Cestovný asistent mu sprostredkuje všetky praktické informácie, ktoré potrebuje pri riešení poistnej udalosti spolu so všetkými dôležitými kontaktmi.

Ako uzavrieť cestovné poistenie

Pri uzatvorení online alebo prostredníctvom mobilnej aplikácie ČSOB SmartBanking je cestovné poistenie platné takmer okamžite. Uzavrieť sa dá aj v pobočke či prostredníctvom agentov poisťovne.

ČSOB Poisťovňa

Zdroj: ČSOB Poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS

Súvisiace články