Allianz - SP: Najlepší európsky digitálny projekt internej komunikácie je zo Slovenska


			Allianz - SP: Najlepší európsky digitálny projekt internej komunikácie je zo Slovenska
14.11.2014 Tlačové správy

Vo štvrtok 13. novembra 2014 v Londýne vyhlásila Európska federácia asociácií internej komunikácie (FEIEA) projekt AllianzTV spoločnosti Allianz – Slovenská poisťovňa za najlepší digitálny projekt internej komunikácie európskej súťaže FEIEA Grand Prix 2014.

 

 

Asociácia pre internú komunikáciu (AICO) vyhlásila v júni tohto roka víťaza slovenského kola súťaže AICO Grand Prix 2014. V kategórii Online/Digital zvíťazila Allianz – Slovenská poisťovňa. Jej projekt AllianzTV následne postúpil do celoeurópskej súťaže FEIEA Grand Prix 2014 a získal v nej prvé miesto v kategórii Najlepší digitálny projekt internej komunikácie.

Do európskeho kola sa z národných kôl kvalifikovalo viac ako sto projektov, ktoré ďalej súťažili v 14 kategóriách. V súťaži sa hodnotí novátorstvo, kreativita a efektivita, pričom najviac bodov je možné získať pri preukázaní efektu projektu na ekonomickú výkonnosť danej firmy. „Víťazstvo AllianzTV je pre Slovensko obrovský úspech. Je dôkazom, že aj u nás máme podniky, kde je interná komunikácia strategickým partnerom a aktívne podporujú jej rozvoj,“ hovorí Martin Onofrej, prezident AICO a porotca FEIEA Grand Prix.

AllianzTV vysiela už viac ako 7 rokov, v najväčšej slovenskej poisťovni dopĺňa ostatné nástroje internej komunikácie, ako e-maily, časopisy a intranet. Počas svojej existencie získal projekt už niekoľko ocenení, toto je však doteraz najvýznamnejšie. „Víťazstvo pre nás znamená veľmi veľa. Podľa prieskumov je naša interná televízia pútavá a zrozumiteľná pre zamestnancov a sme radi, že si našu prácu všimla aj Európska federácia asociácií internej komunikácie,“ hovorí Katarína Schneiderová, vedúca oddelenia internej komunikácie v Allianz – Slovenskej poisťovni.

Žiaľ, výsledky AICO Survey 2014 – prieskumu stavu internej komunikácie v slovenských a českých podnikoch jasne ukazujú, že v našom regióne je rozvoj internej komunikácie vo väčšine firiem na periférii záujmu. AllianzTV je skvelým príkladom na šírenie povedomia o obrovskom potenciáli, ktorý podnikom interná komunikácia dokáže poskytnúť,” dodáva Martin Onofrej.

Allianz - Slovenská poisťovňa

Zdroj: Allianz - Slovenská poisťovňa

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáre

Pridať komentár

Nie sú žiadne komentáre.

RSS