Ušetrené zdroje a energiu budú venovať iným, efektívnejším nástrojom na komunikáciu s poistencami, ktoré sú navyše ekologickejšie.
„Nerobíme z toho tragédiu, ideme s dobou. V posledných rokoch sme otvorili nové komunikačné kanály napr. na sociálnych sieťach ako Facebook, LinkedIn, Instagram, najnovšie aj TikTok. Celkove sme našu komunikáciu s klientmi mnohonásobne zintenzívnili. Na druhej strane sú formáty, ktoré postupom času prestávajú dávať zmysel. Vydávanie firemného časopisu patrí medzi ne,“ povedal PR manažér zdravotnej poisťovne Dôvera Branislav Cehlárik.
Pripomenul, že časopis vychádzal 4-krát v roku, pôvodne v náklade okolo 25-tisíc kusov, neskôr 15-tisíc. Poistenci ho mohli nájsť aj v niektorých kúpeľoch.
Rovnako končia so štandardnými papierovými letákmi v pobočkách. „Usúdili sme, že v dnešných časoch máme na komunikáciu ekologickejšie kanály. Informácie o výhodách, benefitoch a iných novinkách od Dôvery nájdu naši poistenci na webe, v pravidelnom newslettri, dostanú sa k nim aj prostredníctvom mobilnej aplikácie,“ vysvetľuje B. Cehlárik. Ďalším z dôvodov rozhodnutia je aj komplikovaná aktualizácia informácií v letákoch. Po každej zmene boli tisícky letákov neaktuálne.
V procesoch sa papierov zbavujú už dlhodobo. S klasickými liekovými receptami sa rozlúčili už pred rokmi, rovnako s návrhmi na schvaľovanie zdravotníckych pomôcok. Prihlášky na papieri čiastočne nahradili „zelenými“ digitálnymi. Vlani pre lekárov zeefektívnili podávanie kúpeľných návrhov, ktoré sa rovnako zaobíde bez papiera.
Komentáre
Pridať komentár